Alla inlägg under juni 2008

Av Maria - 30 juni 2008 19:28

gick jag till apoteket i dag eller? nej.

jag gillar nog att hålla mig själv på halster. 

Av Maria - 29 juni 2008 20:22

enorm halsbränna i flera dagar. också ett tecken på graviditet. fuck.

i morron går jag till apoteket och reder ut det en gång för alla.

punkt. 

Av Maria - 28 juni 2008 16:33

jag dricker rödvin och har det bara bra. huset är fullt med folk. det var gött att cykla i dag ändå, min rumpa känns redan spänstigare minsann.


återkommer kanske sen, ska äta tårta och gosa med axel och ta mig lite rödvin till.  

Av Maria - 27 juni 2008 13:46

i dag pissregnar det. och jag är ledig. vi håller på att storstäda huset, för det blir kalas i morron. och jag ska jobba hela helgen. igenting jag ser fram emot alls. och jag ska cykla till jobbet, 1, 5 mil. vilket ger mig ännu mer ångest. skitfan.

jag kommer ingenjävlastans. står och stampar på samma ställe. alla skaffar barn, sambos, förlovar sig gifter sig åker till ikea har parmiddagar och åker på familjesemester. springer om mig, en efter en. jag vill ha det där. hur tråkigt det än låter.

jag är redo,. jag är mogen för det. jag är trött på att festa, ligga hit och dit. dejta både den ena och den andra. inte ha nåt ansvar alls. jag har blivit vuxen, shit. det trodde jag fan aldrig.

tänka sig.

Av Maria - 26 juni 2008 21:29

det är rätt sött. vi är två deppiga själar som försöker trösta varandra. jag och R. utan att alls utnyttja varandra. hur bitchig jag än är, fortsätter han hålla kontakt. det är beundransvärt. och jag fortsätter hålla kontakt med honom fast vi är så fruktansvärt olika och tjabbar om allt. jag gillar dig vännen, och jag vet jag har betett mig dumt. men det har du med. så vi ligger lika.

men vi är så depressing båda två, jag är rädd för att vi drar ner varandra ännu mer.

och jag vet att du läser...=)....kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaama

och kram på er andra med! 

Av Maria - 26 juni 2008 21:06

hey honeys! jag vet att ni har saknat mig...=)


ska börja skriva lite här igen tänkte jag. det har hänt en del, och jag har jobbat som ett svin ska ni veta. och ändå fick jag PISSLÖN. var förbannad hela dagen i går när jag fick lönekuvertet. fittor!

och jag har handlat som en galning , och strött pengar omkring mig.där rök dom körkortspengarna ja!

 varit in och ut på psyket, haft nervsammanbrott,  bytt medicin, fått nya sömntabletter. jag skulle SÅ gärna vilja bli lite stabil nu.

hade varit trevligt.

och det har varit en midsommar som urartade i kaos där jag spydde utanför hanöhus och blev ovän med rudi och skadade min fot. och det har varit dop för axel, och student för josse och ja lite annat smått och gott.

jag är trött på släkten nu. och vi ska träffas igen på lördag. suck.


oh well. har laddat ner massa musik nu så jag ska ta en promenad. adieus! 

Av Maria - 16 juni 2008 11:51

hej sötnosar. jag tar en paus från bloggen på obestämd tid. har inte riktigt tid att hålla i gång den just nu.

men jag kommer tillbaks! 

Av Maria - 11 juni 2008 19:18

snart är denna veckan slut. skönt. då lugnar allt ner sig lite sen. Är handledare åt en tjej på jobbet denna veckan med, så då får vara ännu mer koncentrerad och i fokus på jobbet. jag glider väldigt väldigt lätt in i min egen lilla värld.

 Jag skulle vilja vara ensam en HEL dag, inte behöva prata med någon. klä på mig eller sminka mig eller nåt. bara va.

kan man trycka på paus i livet?

jag har kommit fram till att mkt av det jag mår dåligt över, är sånt jag satt mig i själv. jag krachar relationer med pojkvänner och vänner genom att bara vara krånglig och tjurig och aldrig bli nöjd med något. sen blir jag värsta dramaqueenen och säger upp kontakt-skapen för alltid. och raderar nummer, msn och svarar inte på telefonsamtal. tacka fan för att man blir arg och trött på mig.

jag väljer lite hej vilt vilka jag umgås med. byter umgängeskrets lite hela tiden. bara vissa speciella stannar kvar.

det liksom bara slog mig. alla förhållande jag har haft, har egentligen brustit på grund av MIG. för att jag är som jag är.

ganska deprimerande insikt.

men jag tror fanimej att det finns nån där ute som pallar trycket. jag kanske redan har hittat honom?

oj oj vad jag är hemlighetsfull. ni skulle ramla i backen om jag berättar den största hemligheten jag bär på just nu. så därför håller jag käft.

elakt jag vet.

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards