Alla inlägg under mars 2009

Av Maria - 31 mars 2009 21:13

Ja det är en jävla skitvärld man lever i.



Av Maria - 30 mars 2009 20:48

Har fått en hel del uträttat i dag, känns bra. och jag ska jobba i morron med, på 3 olika ställen.

Kände mig lite konstig innan i dag, men jag tog en promenad och lite friskluft gjorde faktiskt att jag kände mig bättre. jag är så himla stolt att jag inte tagit ett ENDASTE sömnpiller eller lugnande medel på nästan en månad nu.

Jag höll ju på att bli lite bebroende ett tag där, men nu tycker jag nästan känslan av piller som spökar med hjärnan känns lite läskigt. skönt!

visserligen sover jag halvdant. men helt klart bättre än vad jag gjort innan. jag gillar bara inte att det faktum att jag vänt på dygnet helt. i natt satt jag och läste precis heeela natten. 2 böcker hann jag med. och 5 koppar te. jag älskar att vara vaken på natten. jag är som mest fridfull då. och allting är tyst och lugnt. och man MÅSTE inte göra nåt vettigt.

utan jag kan sitta i min bok-värld och bara glömma den riktiga världen.


Nu får den veckan minsann ta och flyga fram. för nästa vecka kommer Stoffe hit igen! och stannar i hela 10 dagar. det blir ett kärt återseende!

ook

Av Maria - 30 mars 2009 20:01

Någon har googlat på "Cigarett-fetisch" och kommit in på min sida.

ehhhh...

nej

Av Maria - 29 mars 2009 20:42

Jag tänker sluta gå upp på morgnarna. jag tänker ligga i min säng även om det börjar brinna i huset.

Allting är så väldigt mörkt just nu. dimmigt. magont. hjärtont. jag orkar inte med det här livet längre.

jag orkar inte kämpa. till ingen nytta. 

jag undrar verkligen hur länge jag kommer orka fortsätta kämpa mot depressionen. i 2 år har den hållt mig i sitt järngrepp. 

ljusa stunder glimmar till ibland såklart. men dom blir aldrig långvariga. och jag ramlar alltid tillbaks i mörkret igen, så småningom.


har inte ens nån lust att blogga faktiskt. 


Av Maria - 27 mars 2009 18:10

I dag var jag på läkarstationen på en liten hälsokontroll, för jag skulle ha nytt recept på p-piller. Hon berömde mig för att jag varit så duktig(?) och gått upp några kilo sen sist, och ligger nu på normalvikt. och mitt blodtryck låg äntligen på normalt igen efter att ha varit sjukligt lågt.

Så ja äta lönar sig tydligen. så fysiskt är jag hur frisk som helst minsann.


nu har jag gjort potatisgratäng och skit till hela familjen(eller ja ok då josse har hjälpt till med). godhjärtad som jag är. och sen får vi se vart kvällen bär hän.


ja jag hade inte mkt mer att tillägga nu, bara väntar på maten ska bli färdig. huuungriii!



hej då.

Av Maria - 26 mars 2009 22:45

Fryyyser som en GRIS. Fast jag sitter här med raggsockor, morronrock och filt. Man börjar väl bli sjuk igen. yey.

Himla smart av mig att dricka kaffe så här sent. hej då sömn.

I morron har jag lite att göra faktiskt. Måste göra massa ärenden på stan som jag samlat på hög. sen ska jag svartjobba. fast jag har redan fått betalningen (en limpa cigg). så jag är inte så motiverad. Och sist jag gjorde det jobbet så fick jag nackspärr. Och NEJ det är fortfarande inte hora jag extraknäcker som. fast jag skulle behöva det. nästan. fick 2000 i lön och det täcker inte ens räkningarna. och jag är skyldig pengar hit och dit. fattar inte hur folk ens vågar låna ut pengar till mig. det är ju inte som om jag nånsin har råd att betala tillbaka. oh well, jag är enormt tacksam i alla fall.  det betyder så mkt för mig ska dom veta!

Och på lördag skullat vi i väg och beställt brudtärne-klänningar. men sy-tanten var sjuk eller vad det var. så jag vet inte när det blir av. vi kanske får gå nakna på bröllopet. alltid roar det nån.

Meen sandra har dock redan bestämt att vi ska ha röda(colour of looove) tubtop-klänningar. tjusigt värre! 

Och eftersom jag är fattig så har jag nog inte råd att göra nåt i helgen alls.  kul liv.

har i alla fall sökt inte mindre än 3 jobb i dag. 2 av dom har jag inte ens utbildning till. men vafan, söka bör man annars dör man!


Nej vet ni vad. slut på svammel för i dag. nu ska jag läsa,dricka lite koffein till och ha sexuella fantasier om Stoffe.


tjingeling! 

Av Maria - 26 mars 2009 19:51

Han sjunger om mig.

Av Maria - 25 mars 2009 01:36

Mitt rum STINKER kattpiss. kan fan inte ens sova där i natt. jag är så förbannat trött på dom jävla katterna som pinkar ut sitt revir 20 gånger om dagen FAST dom är kastrerade!!!

I går pinkade Malte på mitt ben, det jävla äcklet. som om jag tillhörde honom på nåt sätt.

nån som vill ha en hög nerpissade hankatter som förövrigt är snälla och tillgivna, varsegoda. bara att hämta!


Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards