Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Maria - 2 mars 2009 21:37

Ett vardagligt samtal mellan mig och min lillebor:


Bror- Du är smal som en sardin, äckligt

Jag- jag är i alla fall inte finnig och ful

Bror-  du är snart 30 år och har inget liv, patetiskt

Jag- Jag umgås i alla fall med människor, och har inte som enda nöje att spela högt på stereon.

Bror- du är skabbig i din fula joggingdress

Jag- jag är i alla fall inte en störd tonåring med ful frisyr

Bror- du har äckligt hår...som  på en häst

Jag- jag behöver i alla fall inte ta mediciner mot acne

Bror- din dumme jävel

Jag- din fula idiot.


Ett par timmar senare:


Jag- ska vi spela kort?

Bror- jaaa!

Jag- fixar du kaffe?

Bror- jaaa!


vi har ett väldigt komplext förhållande, min bror och jag. hatkärlek. typ.

fast innerst inne, bara kärlek.

men det visar vi inte. FÖR GUDS SKULL. 



Av Maria - 2 mars 2009 20:05

Jag är kär i han som sjunger (Stuart townsend). fast han mimar, egentligen är det jonathan davis från Korn som sjunger.

men han är jag inte kär i.

Av Maria - 2 mars 2009 18:45

jahapp då var det kväll igen ja.

var inte så himla kul att jobba i dag, för det ösregnade och vi är ju utomhus halva dagen på jobbet. och jag har fortfarande inget regnställ, så det var en dyblöt och småtjurig maria som satte sig på bussen hem i dag.

Sen när jag kom hem gjorde jag semlor, semle-fetish som jag har. jag öste på med mandelmassa så det nästan var löjligt till slut. men gooottt!!

Sen slappade jag och martin i soffan och kollade på "Monster".


I går tvättade jag mina kläder i bara sköljmedel för tvätmedlet var slut. oklart varför jag inte kunde vänta tills vi köpt nytt. kläder blev väldigt märkliga.

har känts hela dagen i dag som jag gått runt i sidenpyjamas, alternativt strumpbyxor.

så lena och mjuka att dom nästan gled av kroppen liksom. jag rekomenderar det faktiskt inte. smått obehagligt.


jag tror jag ska läsa lite, fast jag har ingen bra bok just nu. den jag läser är lite halvseg. fast det mesta med bokstäver slinker ner just nu för min del.

Jörgen rekomenderade en bra bok om en tjej som försökte ta självmord, men överlevde. men blev i stället så svårt skadad att hon inte skulle överleva mer än några månader ändå. och först DÅ ville hon leva igen, när hon inte kunde!

osis.

ska kolla upp den och lite andra på adlibris och beställa lite billigt skit. att få hem en låda med nya olästa böcker, är fan bättre än sex.


hej då.

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards