Alla inlägg under juli 2009

Av Maria - 31 juli 2009 14:02

jag har märkt att om man tar fler än 2 Lyrica så blir man i princip hög. litegrann som att röka cannabis eller så.

Det var nog vääääldigt dumt att en sån som jag gjorde den upptäckten.

Av Maria - 31 juli 2009 11:58

Jag sökte med ljus ochn lykta efter en BRA mascara och fann den här. Den ljuger inte med sitt namn, till och med jag som inte har överdrivet flaxande fransar utan smink får riktiga hollywood-fransar.

det är till och med många som frågar om jag HAR lösögonfransar. ha ha.

Hyffsat pris med, 167 spänn eller nåt sånt.  


värt att prova för alla er andra tjejer (och killar!:P) därute! 

Av Maria - 31 juli 2009 11:55

jag vet inte hur jag hade klarat mig utan berocca. Ett glas till frukost varje morron, det hjälper faktiskt! även om till och med jag var skeptiskt i början.

Får en helt annan sorts energi på jobbet och orkar cykla och stressa och härja utan att bli HELT fördärvad i alla fall.

Nackdelen är väl att det är ganska dyrt. men det är det fan värt!

så prova nu alla andra tröttisar därute. 

Av Maria - 30 juli 2009 19:28

Jag önskar jag kunde tycka om mig själv.

jag har aldrig äcklats så mkt av mig själv som jag gör just nu. ful, äcklig och TJOCK!!!!

listan kan egentligen göras lång. jag tror faktiskt inte det finns nånting jag tycker om med mig själv.


Eftersom jag inte har råd att skönhetsoperera mig, så ska jag i alla för börja banta, med start i morron.


Av Maria - 30 juli 2009 17:15

I dag skulle jag verkligen behöva att i alla fall EN bra sak hände mig. please? kan jag inte få det snälla?

jag kräver inte mkt. inga underverk. bara litet uns av vardags-lycka.


tack. 

Av Maria - 29 juli 2009 19:28

neee...vet ni vad.

Det känns inge bra i dag i faktiskt.

Av Maria - 28 juli 2009 20:18

AAHAHAHHHH...jag skriker snart rakt ut. jag orkar inte med alla dessa bekymmer. och mina jävla humörsvängningar som går mellan glad, ledsen, arg, irriterad, superhappy, självmordsbenägen under loppet av en dag. kan inte min hjärna bara stilla sig lite?

Jag är som en gravid kvinna.


och jag är skitledsen och orolig för att ja bara har 3 veckors jobb kvar, och sen är jag arbetslös igen. jag KAN inte vara arbetslös. det är inte bra för mig. vare sig ekonimiskt eller psykiskt.

och alla tjatar på mig om pengar, jobb att jag borde flytta osv osv. jag har sån inre stress att jag får väl snart en hjärtattack på kuppen.

bra det. så slipper jag skiten.


herrå.

Av Maria - 26 juli 2009 22:23

Dom har stängt av abbonemanget på min mobil igen, för att jag inte kunnat betala räkningen i tid SOM VANLIGT.

Det är ganska jobbigt.

jag känner mig avskärmad från omvärlden. 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards