Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Maria - 2 juli 2009 21:04

Det var kanske inte så bra att sluta med Lyrican i alla fall.


Har känt väldigt hängig hela dagen. På jobbet kocentrerade jag mig helt på det och undertryckte alla känslor. Kom hem, ingen hemma. Kände mig inte alls bra. Hysterisk gråtattack. Gick in till sandra, slapp tänka en liten stund till.

Kom hem, föll i hop i en hög och bara grät. Var skakig, tog lite vin, insåg att det skulle bara bli värre. Tog en lugnande tablett, lite bättre.

Lyssnade på musik, tori amos kom upp. Hysterisk gråtattack igen.

Rotade upp rakbladet. Med ren ilsken vilja, spoalde jag ner det i toaletten utan att använt det.

satte mig vid datorn,. satte på musik. Sigur ros. Gråta igen. röka lite. en tablett till. röka lite till.

lite vin. Satt ute och skakade en stund och grannen glodde misstänkt.


Tabltterna börjar verka. dåsig.


skiter snart i denna dagen. och hoppas morrondagen blir bättre.


Beachen med sandra, sen killebomfest hos camilla och sen gunnar och sen stan. 

Av Maria - 2 juli 2009 16:58

kommer hem till ett tomt hus.

herregud vad weird...var är alla?


njuuuuuta!!!!!!!! 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards