Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Maria - 15 juli 2009 20:22

Fan vad jag cyklar mkt på mitt jobb. egentligen. jag kommer ha världens tightaste ass, bara så ni vet. bra. kände ju mig lite sladdrig där ett tag.

aja....aaaaaanyhow...jag peppar mig själv med lite extra antidepp då och då. funkar fint. det man inte kan fixa själv, får man fixa kemiskt.

två dagar jobb till, sen ledig helgen. sååå underbart.

det går segt att jobba känner jag. vill mest vara ledig. och slippa spela teater.


jag grät lite i dag. på jobbet. mest för att jag är en överkänslig idiot. ringde till psykjouren.men sen hade jag plötsligt ingenlust att prata, så jag la på igen. torkade kinderna, och cyklade vidare. jag är en patetisk tragisk varelse.

försökte lyxa till det med att använda lite brun-utan-sol i går, för att jag inte orkar hora i hop till solariet. blev helt randig och fläckig. är i alla fall inte blek. phew.


äh, jag är full.

hej då.

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards