Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Maria - 6 juli 2009 19:56

Sorry att jag aldrig hinner skriva nåt här nuförtiden. Känns som jag bara är hemma och vänder om dagarna.

Killebom är över med ja. Fest fredag och lördag. SKoj skoj!


Mkt jobb denna veckan. ska svartjobba med. för jag är fattig som en gris. fick låna pengar av gunnar i lördags för mitt kort var på nollan igen.

Alfakassan strular igen, och jag spyr snart på denna fattigheten!!!!!!

Är min tur att lämna kaffe till jobbet och känner mig som en idiot när jag får säga att jag inte har råd med det. 

Och fick sno enkronor ur pappas jacka för att kunna köpa frallor på jobbet i dag. äta måste man ju göra, tyvärr.

Och jag är skyldig sandra pengar, och gunnar ju, och rudi och jag har för mig jag lånade av frida med i helgen. Jag HATAR att låna pengar. 3 veckor till första lönen....vet inte hur jag ska stå ut...eller klara mig....


aja, tjipp tjopp hänga tvätt nu sen dricka kaffe!


tjing! 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards