Alla inlägg under oktober 2008

Av Maria - 29 oktober 2008 20:21

Man går och lägger sig.

sen börjar allt om på nytt igen.

ännu en dag i ekorrhjulet. 


jag vill inte mer. 

Av Maria - 28 oktober 2008 19:33

Ibland känner jag mig fruktansvärt ensam.

fast jag har människor omkring mig.

är det inte konstigt?

i dag har jag helt och hållet gått i min egen värld. och jobbet var olidligt. för jag var inte alls på humör för att va käck och social som man så illa tvunget måste vara i mitt jobb.

jag har varit fejk rakt i genom i dag.

kom hem och la mig på sängen utan att knappt ta av mig ytterkläderna och somnade på 2 sekunder.

i natt sov jag absolut absolut ingenting. och jag vägrar ta mina sömntabletter. jag får äckliga hallucinationer och vidriga mardrömmar av dom.


och ska jobba resten av veckan.

och har verkligen ingen lust med det just nu.

vill va själv.

gömma mig.

och helst av allt slippa prata med folk.


Apocalyptica- nothing else matters

Av Maria - 27 oktober 2008 16:16

ni ska få världens bästa låt av mig i dag med.

gammal klassiker.

suck vilka minnen man har till denna.

sommaren 2003. sol, bad,fest,ritz,altona, öl och öl och öl..och inte att förglömma J. älskade J.

bästa sommaren i mitt liv.


In flames- pinball map

Av Maria - 27 oktober 2008 16:10

Jag vill så gärna hjälpa dig ur allt det jobbiga. jag tycker om dig, det vet du.

hade jag bara kunnat så hade jag hjälpt dig.

men jag kan inte.


du är världens goaste och roligaste vän när du inte är som du är nu.

fight it.

ok?

Av Maria - 26 oktober 2008 16:30

erkänn att jag var den enda som glömde ställa tillbaks klockan i går?

det är sååå typiskt mig.

sandra blev inte ens förvånad när jag plingade på hennes dörr 10 över 6 i stället för 10 över 7 i morse för hon skulle skjutsa mig till jobbet.

"vi ses om en timme" sa hon bara.


anyway blöt och regnig och streesig och jävlig dag på jobbet. men jag och ingbritt hade roligt. och jag anförtrodde mig åt martin. han är snel.

har dessutom varit hos en kvinna med personlighets-störning. det var smått intressant.


nu har jag lite annat att göra. jag har faktiskt ett LIV!

he he




Av Maria - 25 oktober 2008 20:17

världens bästa chill-låt.

luta dig tillbaka och lyssna.

sjukt skön musik.


godnatt


sigur ros- svefn-g-englar

Av Maria - 25 oktober 2008 17:25

Jag har varit som en sprallig jävla småflicka idag. typ skutatt runt och lett och skrattat och babblat så jag är hes. det är trevligt att vara på gott humör.

tog en fika med dennis efter jobbet och han fick TRE cigg av mig. jag är en snäll människa. och jag bjöd på kaffet med.

men nu börjar tröttheten komma i fatt mig. slutar i alla fall redan klockan ETT i morron. det kan ju göra vem som helst lycklig.

och det blir nog cykling i morron. för min kära samåkerska har tagit semester i morron. jag vill nog inte det.

jag kanske sjukanmäler mig.

kan man göra så?...



Av Maria - 24 oktober 2008 18:03

Här är en tusen år gammal bild på mig och sandra. och JA vi gick ut i samma linne fast med olika färg.

hon var den rosa blonda. jag var den svarta svarthårade.

totlat olika. men fan så kul vi hade. varenda helg. right sarre??


anyhooow. i dag blir det inga såna festligheter. jobba i morron jue. och lte jävla ansvar har jag trots allt.sjuuukt stressig dag på jobbet i dag.

vill ta en xanor och lägga mig på soffan.

pappa har köpt mat till mig. han är snel.

jag hade lovat en vän lite sällskap i dag. men jag måste lära mig säga nej, jag är ändå osocial och trött. och då är jag INTE rolig att umgås med.

i morron är jag nog fit for fight igen.  ska ni se.

jäjjämän.

nu ska jag duscha, äta subs och sen in till sandra en runda. pappa är full och traggig och jag pallar inte va här med honom.


tjingepling 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards