Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av Maria - 10 oktober 2008 17:32

låt mig va låt mig va låt mig va.

sluta pressa mig. och stressa mig. känner mig jagad.

jag vill va lite ensam nu. ok?


anyhow, fredag igen ja. men jag ska jobba i helgen. så det kunde lika gärna varit måndag. ska äta äppelkaka hos sandra.mmmmm

och testa mitt nya schampoo. det ska göra underverk serrni! japp, så roligt ska jag ha denna ljuva fredag.

var hos Rudi i går till i dag. och han lovade så fint att gå upp och laga frukost till mig innan jag skulle till jobbet. var så hungrig på morronen och tyckte det skulle bli såååå gott. jag fick inte liv i han förrens fem minuter innan jag skulle till jobbet.

också fick jag huvudvärk för att jag inte åt på hela förmiddagen. smisk skulle du ha rudi! 


en tant sa i dag till mig att jag liknar "hon den där som var med i den filmen med hunden och fågelskrämman, hon med dom där röda flätorna" ja jag vet inte, jag antar att hon menade dorothy i trollkarlen från oz?

äh ad vet jag.


nej hej med er! 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards