Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Maria - 7 oktober 2008 19:37

japp så vara man inne i jobbtrallen igen. ingen mer sprit mitt i veckan och inga mer filmmaraton hela natten. jag var bara arbetslös i 2 veckor, men helt ärligt så var det riktigt nice.

men det var kul att börja jobba igen. och jag har saaaaknat mina jobbarkompisar! och solen har skinit i dag...hur gött som helst.

jag är ju som sagt fattig. vad tror ni jag gjorde efter jobbet i dag? shoppade kläder och smink för 800 spänn. bara så där. bye bye tandläkarräkning . jag vara bara TVUNGEN att ha en röd tröja nu när jag färgat håret knallrött igen...:D och rött läppstift. och vantar. för det är så kallt att cykla. och sen behövde jag svarta strumbyxor till begravningen på torsdag. något som jag börjar bli väldigt nervös för.

jag är livrädd för begravningar. det är det värsta jag vet. och jag blir alltid hysteriskt ledsen. på mammas begravning satt jag och hyperventilerade och fick smått panikångest och satte bara och funderade på hur jag skulle ta mig ut ur kyrkan. kanske får ta en halv lugnande tablett. bara för säkerhetsskull. jag kan fortfarande inte höra olsen brothers " fly on the wings of love" som dom spelade i kyrkan utan att storböla.


oh well, nu ska jag rööööga och blåsa håret. så jag är liiiite bizzy alltså. 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards