Alla inlägg under mars 2010

nej

Av Maria - 31 mars 2010 20:15

Nu börjar allting kännas så där mindre bra igen. jag som kämpade så hårt för att få upp mitt humör och tyckte allting kändes riktigt fint ett tag där. det är för mkt krångel, för mkt bekymmer,för många elaka människor.


helvete med...

Av Maria - 30 mars 2010 14:42

ria

hade ni nåt staaakt?

14:32Sandra

jag har precis kommit in! ska kolla nu!! kaaaar

14:32Maria

gärna mofron

morfin

14:32Sandra

mofron

hahaha

14:34Maria

ja inte ett rätt var det

14:35Sandra

jag hittade hostmedicin för barn, maskmedel till katten o nässpray. vad vill du ha?

14:36Maria

PAAAANIIIIK

får gå net ill persson

14:36Sandra

hittade gammal zonsalva oxå

14:36Maria

de har jag redan...svider bara

utan att hjälpa

persson har citodon vet jag

14:37Sandra

han har allt. till o med en kines.

14:37Maria

ja han har det bra han.

ja ja HEJ DÅ NU GÅR JAG

14:37Sandra

ja vill me ha en liten kines. som man kan stoppa in ett skåp.

14:38Maria

OCH TA UT OCH TITTA PÅ IBLAND.

skriker gör jag tydligen med

14:38Sandra

ja precis!!!

som en prydnad.

som är tyst.

14:38Maria

fan jag sparar den här kionverstaionen till min blogg

sjuk

14:39Sandra

va?

eller en ryss.

14:39Maria

lägger n den här konverstaionen i min blogg

14:39Sandra

som talar.

ryska

14:39Maria

fast det är inte så fint

franska

en ryss som talar franska

14:40Sandra

går inte att jämföra med en kines.

i ett skåp

som e tyst

hej

gå i frid

14:40Maria

detsamma pamma

14:40Sandra

jag ska bajsa

14:40Maria

inte jag

14:40Sandra

och titta på kajsa

14:40Maria

läs på sshampooflaskan

Av Maria - 29 mars 2010 15:36

Ska jag spara håret till långt igen eller klippa av det till page?

vad tycker ni?


   

Av Maria - 28 mars 2010 16:09

jahapp, så var helgen över igen.

Fredagen var mkt trevlig med thakäk och vin och grejer och i går var det ju 2årskalas för axel med hela tjocka släkten. Och på nåt sätt råkade jag fredrik och martin (och ola) dricka lite för mkt såvi satt på sandras köksgolv och hade en egen liten fest, sen gick jag och martin in till grannen och drack grogg. och det blev liiiite för mkt till slut, däckade på soffan med tvn på, dörren olåst och alla lampor i hela jävla undervåningen tända. men vi hade jättekul!..:D


i dag ska familjen in till sandra och äta upp resterna av den VÄLDIGT goda grekiska pajen och lite tårta efter det. dom vill inte ha så mkt godsaker hemma nu när dom går på viktväktarna. varje gång jag och josse är där, kommer vi hem med en påse bullar, några kakor eller annat som dom vill bli av med för att inte frestas. men det går bra för dom !


sen ska jag nog bara läsa resten av kvällen. eller kanske åker in till stan. får se

Av Maria - 26 mars 2010 11:26

I dag var säkerhetskoden för att komma in på bloggen: "CUNT".

ha ha ha..JAG  tyckte i alla fall det var lite kul.

Av Maria - 25 mars 2010 22:11

Det är så konstigt och ovanligt att vara så här uppåt och posistiv.tänk vad lite ändrat tankesätt kan göra. negativa tankar är förbjudna i min hjärna, varje gång jag är på väg in in det mörka träsket så TVINGAR jag mig att tänka på nåt positivt i stället. och tänker på dom bra saker som jag faktiskt HAR.

Jag har en underbar familj, en pappa som ställer upp i vått och torrt, och syskon som är mina bästa vänner, jag har tak över huvudet, jag kan äta mig mätt varje dag, jag har vänner att umgås med och slipper vara ensam ocksåhar jag mina böcker..:D


I övrigt har har jag varit i stan i dag och sprungit ärenden nu när jag fått alfakassa. köpte blnd annat en billig present till axel com ska ha två års kalas på lördag, hämtade ut mina mediciner, köpte zonsalva och ett lypsyl..-.och torrfoder till katterna. lite nödvändiga saker.

sen gick jag till dennis och drack kaffe med honom, fredrik, calle och at(han kallas tydligen så) och satt på trappan och solade lite sen med dennis tennis som var seg som en zombie eftersom han inte sover om nätterna. jag vet hur det är...blööö

skönt att ha sömntabletter hemma igen. Är inte suicidal just nu, så det ska nog gå bra.

och i morron blir det banken med papps, och sen åka till karlshamn för vin och hämtmat-kväll.nice


Av Maria - 25 mars 2010 21:11

Av Maria - 24 mars 2010 23:12

VAR jag verkligen så här smal innan? med äckliga nyckelben och tändsticksarmar?...tydligen, kanske tur trots allt att man gått upp 10 kg.

(fråga mig inte varför jag kladdat på bilden, hade väl tråkigt nån gång)


 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards