Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Maria - 6 mars 2010 13:55

Jag drömde om mamma i natt. En helt vanlig dröm, vi satt ute på trappan och drack kaffe och pratade om ditten och datten, och sen kom sandra och skulle slinga hennes hår.

När jag vaknade blev jag så ledsen, för att det bara var en dröm. jag saknar att prata med mamma. jag undrar hur allting hade varit om hon fortfarande fanns kvar? hon hade ju haft barnbarn och allting.

Det är så jävla bittert. att hon aldrig aldrig kommer tillbaks.

att jag aldrig får se henne igen. eller prata med henne. jags aknar till och med bråken vi hade. och att hon tröstade mig när jag var ledsen. Hon satt uppe med, hon  mig hela natten när min första pojkvän gjorde slut. Hon grät när jag skulle åka utomlands första gången.

Hon var så hmla himla SNÄLL. och världens bästa mamma.


jag saknar henne så väldigt väldigt mycket.

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards