Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Maria - 7 mars 2010 20:17

Av Maria - 7 mars 2010 19:13

Började med lyrican i förrgår igen. Jag håller på så. slutar med den...böejar med den..slutar med den..börjar med den. För det är så sjukt jobbiga bieffekter på den. Jag är snurrig och yr hela tiden, och man går upp i vikt och man känner sig HÖG oftast. Speciellt dom första dagarna. Har varit skithög nu ett par dagar. flamsig tramisg, kramig och pratig. Det går i alla fall över.

jag inser att jag MÅSTE ta den, eftersom jag mått så fruktansvärt dåligt dom senaste veckorna med konstanta självmordstankar.


varit på dop i dag för Emma. mkt trevligt och allt gick bra. och jag vara snygg i klänningen jag lånade av Sandra.

Dock fick ja verkligen anstränga mig för inte skulle tro att jag hade knarkat. Går lite snesteg och vinglar till ibland eftersom jag är så yr. och i kyrkan höll jag på att somna.

Lyrican ÄR verkligen sjukt jobbig i början. blöööö

lagligt knark. förstår varför en är drogklassad i så många länder.MEN den hjälper mot ångesten, och det är huvudsaken.

hellre stå ut med lite biverkningar än ta livet av mig.

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards