Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Maria - 2 mars 2010 12:15

Kom på att Emmas dop är i helgen, och att jag ju måste ha nåt pluttinuttigt att ha på mig då. Kände mig skitsmart när jag kom på att jag kan ha samma kläder jag hade på Axels dop för 2 år sen.

Kjolen gick inte att knäppa och satt som en andra hud över röven, och blusen var så tajt att mina tuttar blev alldeles platta.

Jag HAR verkligen gått upp i vikt alltså!!!

Får väl låna nån av sandras gamla mamma-klänningar eller nåt.


Nu ska jag strax in till stan och bland annat hämta ut mina ångest-piller på apoteket. Hade jag inte haft frikort så hade jag skitit i det. För inte FAN hjälper dom ändå.

Kan ju alltid inbilla mig att det är lite placebo-effekt om inte annat.

Och sen ska jag köpa nån skitbillig mörk hårfärg att färga över det smått ORANGA håret jag fick när jag exprimenterade med håret förra veckan.

Det klär mig inte.

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards