Direktlänk till inlägg 19 juli 2011

bla bla bla

Av Maria - 19 juli 2011 21:12

Det rullar. Alldeles för fort. Jobbar, sover, äter...osv. Fullt upp hela tiden. Visserligen är det bra, för jag hinner inte grubbla och ha ångest hela dagarna. Men min lilla stackars hjärna som knappt klarar av att bädda sängen vissa perioder börjar bli överkokt. En viss penga-ångest börjar komma tillbaks. Arvs-pengarna är i princip slut efter att ha betlat kronofogd och skulder till alla folk jag lånat pengar av. Och snart står jag där igen. Fattig. Men åtminstone skuldfri. Hur länge nu det kommer vara..Har bara jobb fram tills halva augusti som det ser ut nu, och sen går man där utan pengar igen. Och tror inte jag kommer få socialbidrag i höst eftersom jag fått ett litet arv. Det är ju meningen man ska leva på det, enligt deras standard.


oh wel oh well. Har precis intagit min sista imovane. Och får inte utskrivet på ett par veckor. Får bara 10 st utskrivna per månad, på grund av 1. Att jag inte ska kunna överdosera 2. Att jag inte ska bli beroende.

Men det är trist när man har ständiga sömnbekymmer och skulle behöva en imovane varje kväll, känns det som. Men men, får vara glad att jag inte är nån ständig pillerknaprare längre. Utan lärt mig att leva dom dagar även när jag är utan theralen och imovane.


flummigt inlägg, skyller på tabletten och skiter nu i allt, tvättar av mig sminket och går och lägger mig. Efter jobbet i morron blir det äntligen hem till min söta kaj för att få kärlek och energi igen.


natti

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 15 mars 2012 19:58


  Bläddrar bakåt i min blogg och blir ibland riktigt illa till mods. Läser om inlägg med droger, överdoser, rakblad och blod och sjukhus, PIVA, intensiven och en total ovilja att leva. Och inser en sak jag borde tänka på oftare, hur jävla långt ja...

Av Maria - 13 februari 2012 22:20


    Jag gick länge runt och tyckte att alla att män var rövhål. Mina erfarenheter sa detta till mig. Av dom 6 pojkvänner jag haft så har fanimej alla varit kompletta skitstövlar,psycho, manipulerande och stampade ner mig tills jag var absolut in...

Av Maria - 10 februari 2012 12:11


Jag är en sån som väldigt sällan får biverkningar av mediciner, ja förutom viktuppgången då. Men en rolig sak är att seroquel har som sällsynt biverkning "ökad sexlust", och så har även mirtrazapin. Och DOM är dom enda biverkningarna jag åkt på. På B...

Av Maria - 2 februari 2012 16:44


    Haft tele-tid med läkaren nu. Jag hann knappt säga något innan hon typ nästan skrek JAG SKRIVER INTE UT BENSO!!! eeehhh jag sa inte det heller? Hon frågade om jag ville bli inlagd. Jag sa nej, att om jag är inlagd kan jag inte knarka och...

Av Maria - 1 februari 2012 18:45


    Ibland saknar jag personen jag en gång VAR. Hon var så annorlunda. Hon hade så kul. Hon sparkade ångesten i röven och levde som morgondagen aldrig fanns. Hon hade aldrig tråkigt. Var hon rastlös, tog hon en spontant tåget till en annan sta...

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards