Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Maria - 4 juli 2011 12:38

 


Funderar på att lägga lite av mitt arv på ett sånt här löpband. Börjar bli jääävligt trött på att se ut som en stoppas falukorv i alla kläder jag drar på mig och jävligt trött på att få ångest och skita i alltihopa när jag är i provrummet i klädesaffärer.

Behöver gå ner sisiådär 7-9 kg. Vill inte bli mager igen, bara fit och lite sådär LAGOM liksom.

Och eftersom den enda träningsformen jag gillar är antingen promenader eller cykling så känns det bäst att köpa antingen det här löpbandet eller en motionscykel.

Sen MÅSTE jag börja trotsa seroquel-monstret som vill att jag ska äta en gång i timmen och dessutom överdosera i choklad och flåtig hämtmat.

Nu när allt annat är så bra i mitt liv, så känner jag att jag vill fixa det sista svarta molnet som finns kvar. Min vikt.

Vem vet, sen kanske jag kan bli harmonisk på heltid?


önska går ju.

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards