Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Maria - 18 oktober 2008 13:27

Äntligen är min lediga helg här. riktigt riktigt skönt. i går var det maxrelax hos staffan med massa sydafrikanskt rödvin, thaimat,idol och flumsnack. trevligt.

i kväll ska jag dra mig in mot stora staden och hitta på nånting med dennis. har hunnit ses på länge och jag har faktiskt saknat det lilla livet.

ska försöka hitta vårat TP från 1972 typ. det är så kul att spela för man kan absolut inga, INGA frågor. så det är aldrig nån som vinner.

om man inte spelar med gamla folk ska tilläggas.

jag ska när jag får lön köpa hem en massa brädspel. har blivit helt hooked på det. det är såååå underskattat. speciellt nu på hösten när man ska sitta inne en del.

så jävla kallt. och jag har en futtig sommarkavaj. fåfäng som jag är. så jag går helst inte ut i onödan.


jag längtade så hemskt efter en smörgås för jag är så hungrig. och vi har inget bröd såg jag nu, fatta besvikelsen.

nene får väl bli knäckebröd då. fängelsekost.

och sen ska jag vila en stund. känner att rödvins-huvudvärken börjar komma smygande.

tjohej! 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards