Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Maria - 5 oktober 2008 20:48

Alla hatar bebisbilder, jag hatar bebisbilder. men jag kan inte låta bli. för jag har den sötaste systersonen i världen!

sandra, du har kläckt ur dig en adorable unge om du nu inte visste det.

jag ska också ha söta barn när jag blir stor.

Av Maria - 5 oktober 2008 19:25

öhhhh...jag är så skabbig. gårdagens smink, svart under hela ögonen. joggingbrallor och nopprig huvtröja. har inte ens borstat tänderna i dag. hånga lite?

vill gå och lägga mig, men känns lite gay att sova halv åtta på kvällen. är i alla fall ledig i morron med. sen drar allvaret i gång på tisdag.

i morron måste jag verkligen tvätta. annars får jag ta mina bikinitrosor och strumpbyxor. för jag har inga rena underkläder.

och jävla skitväder är det ute. man får bädda ner sig i soffan och dra en film tror jag. kanske ska fixa sällskap till och med. 

nej jag måste gå och borsta mina tänder nu. annars får jag hål. ha ha. för det har jag ju inte redan.

jag kanske skriver ett seriöst inlägg sen när jag piggnat till.

hej mina små krattor! 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards