Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Maria - 8 oktober 2008 20:08

jag är trött. fast jag somnade på sängen 1,5 timme efter jobbet. jag körde en fet tant på jobbet i hennes EXTREMT tröga rullstol genom hela stan ända ner till ica och den djävulska uppförsbacken hem sen. jag var helt skakig i armarna och svettades som en griiis och gick liksom framåtlutad för att få hela min tyngd på rullstolen så jag såg nog inte klok ut. och sen SEN när vi kommer hem och hon ser mig i hallen med håret klibbat i pannan och skakande stödjer mig mot hatthyllan:

-vi kunde ju tagit min ELEKTRISKA rullstol. det brukar nog dom andra göra.

tacka, tack tanten för att du förstörde min rygg, mina ynka biceps och mina sytrådshandleder. du är guld värd!

anyhow, sen gick jag till apotket och köpte skönhetsprodukter. jag har blivit helt besatt av allt som kan smörjas, tvålas eller sprayas. och apoteket presnterar sina produkter UTAN hokus pokus! jajjämän.

och jag är också besatt i manliga arbetsbyxor har jag märkt. ni vet såna som byggnadsarbetare och elektriker har. det är nån sorts fetisch. jag blir helt till mig när skitiga jobbarpojkar med arbetsbrallor är i närheten. speciellt ställningsbyggare. det är nog det sexigaste jag vet.

är det bara jag som tycker det eller? säg nu nej.

annarskänner jag mig konstig. 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards