Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Maria - 2 oktober 2008 11:01

Jag önskar verkligen inte ens mina ovänner att drabbas av migrän. i natt låg jag och grät på soffan med kalla handdukar över hela huvudet och spydde och spydde och tänkte faktiskt skicka in mig själv på akuten. det kändes som jag fick en hastig hjärnblödning eller nåt. det är hemskt HEMSKT med migrän.

mår bra i dag i alla fall. lite skakig och trött bara.

jag har fått jobb igen! på mitt gamla jobb, skulle börja nästa vecka tycker jag dom sa.  sköööönt!....så nu måste jag börja vända tillbaks på dygnet igen, och sluta dricka mitt i veckan.

i dag ska jag träffa frida. ska bli trevligt. inte hunnit ses på ett tag. jag blir alltid glad av henne.

tänka sig. jag tog mig upp ut denna svackan med. har man bara viljan. så går det. mår helt ok. och jag höjde aldrig medicinen, för då blir jag bara så yr och lustig. eftersom den sänker blodtrycket och härjar.


jag ska för första gången på en vecka laga riktig middag. qournfärs och spaghetti. har levt på digestivekex och mackor ett tag nu. kan ju aldrig vara särskilt nyttigt.

men jag hatar verkligen att laga mat. det sååå jävla tradigt. men min kropp börjar skrika efter riktig föda nu.

betala räkningar i dag med. roligt. jag som fick typ 5 kronor i lön. 

jag ska börja hora lite. Rudi ska vara min pimp. vi kommer tjäna gött med pengar.

skämt åsido. eller?... 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards