Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Maria - 14 oktober 2008 19:55

I kväll har jag passat den här sötnöten lite.

naaaaaaw...

Av Maria - 14 oktober 2008 17:09

Min medicin har varit slut i två dagar. och jag trodde inte det skulle märkas om jag inte tog den på att par dagar. men det gjorde det.

har konstigt humör. lättirriterad, smådeppig och känns som jag har nära till gråten hela tiden.

och det faktum att jag är så pass beroende av medicinen för välbefinnande, gör mig riktigt ledsen. jag vill ju kunna må bra...genom att bara vara...jag?

jag blir jätteförvirrad.

för jag vet snart inte vilken personlighet jag har. 


skull på bio i dag. men jag får nog avboka det. är trött och osocial och har haft e sjuuukt stressig dag på jobbet.

ingen rast eller nånting. och jag är inte så himla stresstålig heller. var så stressig att jag skakade och till slut blev det för virrigt och jag kunde inte hålla reda på nånting. och jag skällde, ja GUD vad jag skällde på en tant i dag. och sen grät jag en skvätt på taoletten.


jag är så weird. 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards