Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Maria - 23 oktober 2008 16:16

Var hos tandläkaren i dag och påbörjade min långa väg till hela tänder. och allt var som vanligt när jag kom dit. jag började gråta när dom tog fram bedövningsprutan.som vanligt. och tandsköterskan fick hålla mig i handen. som vanligt. och jag låg och spände mig och rörde både fötter och ben hela tiden och stängde munnen lite när jag kände för det. det kan verkligen inte vara lätt att laga hål på mig.

ska dra ut en tand och laga två tänder till. så det det är lååångt i från över.

också blev jag 1500 fattigare i dag. det är så kul. så kul.



nu börjar äntligen bedövningen släppa så jag kan äntligen äta nånting.mmmm Äntilgen subs. har ni väl sett på reklamen?? va va ??

sandra rekomenderad dom så varmt. så fan ta henne om dom inte är goda nu.

nu har jag haft min helg. så nu jobb fredag lördag söndag.

det finns ingen som hatar jobba helg så mkt som jag.

men jag låtsas inte om det så i kväll blir det vin och TP hos staffan i alla fall.


maaaaat.....wiiiiie! 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards