Alla inlägg den 23 juli 2009

Av Maria - 23 juli 2009 19:50

Jag fattar inte varför jag får så många komplimanger för mina ögon hit och dit. Dom ser inte kloka ut. heeelt rödsprängda, tänk knarkare typ. svarta ringar under, klibbiga mascara-fransar och sådär härligt suddig trött blick. och nån läskig blå färg på det.

jag tycker bäst om min näsa jag, och inget annat. kanske mina naglar då.


är det inte konstigt att det är så jävla svårt att tycka att man själv är snygg?!

man borde ge sig själv minst en komplimang per dag. och ge någon annan en komplimang också. det är jag duktig på. att ge andra folk komplimanger. tycker jag nåt är fint, så säger jag det. det kan göra hela den personens dag, tänk på det!


mera komplimanger åt folket fan!


så ögon och rumpa är det jag får mest komplimanger för, och nu vill jag veta vad NI får mest komplimanger för. skriv i kommentarerna.


sen vill jag äve ni ska räkna hur många gånger jag använde ordet "komplimanger" i detta inlägg. 

Av Maria - 23 juli 2009 18:28

Så mkt att göra, så lite tid. så sorry att jag slarvar som fan med bloggen.

I dag har jag både vitjobbat och svartjobbat. jag är så duktig så jag kräks nästan på mig själv.

svettig, hungrig och trött.blöööö GE MIG HELG NU!!!!!!!!!!!


lovar skriva låååånga inlägg snart igen. tummis.

ok?

vänner?


bra.


puss lovers 


Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards