Alla inlägg under juli 2009

Av Maria - 13 juli 2009 15:34

En tant på jobbet sa till mig i går att jag hade så stora, vackra ögon. Men dom såg så sorgsna ut. även när jag log.


ögonen kanske är själens spegel trots allt.

Av Maria - 12 juli 2009 20:33

Av Maria - 12 juli 2009 20:12

Nu har jag en sån där vidrig deppighet. en sån där som jag inte har nån sorts kontroll över. gråter och skriker om vartannat. ligger och stirrar, röker, dricker, tar några piller. sover...jobbar, smajlar upp mig för att ingen på jobbet ska märka. ingen ska kunna säga att jag låter mitt eget privata helvete gå ut över jobbet.

eller någon annan heller för den delen. jag spelar ganska bra. till och med för min familj. jag vill inte ens prata om det. för jag vet inte vad jag ska säga. har ingen förklaring, ingen lösning, inget hopp.

jag fattar inte ens at jag faktiskt kommer upp på morronen. jag är stolt.

att jag klär på mig, äter och dom där grundläggande behoven.

jag har så ONT i mitt hjärta, i min mage. en ångest som kan skära smör. 

vet inte vart jag ska ta vägen. känner mig inte hemma nånstans. lever i ett ingenmansland. 


på väg ner. i rasande fart.

ner...och ..ner..och ner... 

=/

Av Maria - 10 juli 2009 19:52

I dag är ingen bra dag.


vill inte vara här. eller kanske ingen annanstans heller.



Av Maria - 10 juli 2009 18:23

Alltså denna snubben förtjänar fan en bild i min blogg!

Han har aldrig träffat mig på riktigt, ändå tycker han jag är en riktigt schysst tjej som behövdes muntras upp när han läste min blogg.  Och skickade chokladkartongen!

Det gulliga fanskapet!

sånt gör inte ens mina riktiga vänner. du är söt marcus, och det bli og e tripp uppåt landet senare i sommar minsann...:D 

Av Maria - 9 juli 2009 14:49

Det var en choklad-ask jag fick. Med FIIIN choklad, en sort från varje land i europa. Med en söt liten bok till. Dock ingen avsändare, bara ett kort där det stod "Du är bra :)".

INGEN aning vilken det kan vara!! Någon som vet att jag ÄLSKAR choklad i alla fall, och vet att jag beöver höra att jag är bra ibland.

Vilket fall som helst så blev jag så glad och rörd att någon lägger pengar på att skicka choklad till lilla mig. så vem det än var så uppfyllde det sitt syfte, jag blev sååå GLAD!! 

Jag hoppas i alla fall personen ger sig till känna så jag ka få tacka och så. =)


Halva asken är redan slut, heeelt GUDOMLIGT choklad! Annat än marabou det.


tjingeling honeys 

Av Maria - 8 juli 2009 20:34

By the way, jag har fått ett sånt där Presentogram på posten som ska hämtas ut på preem. står inget vem det är i från eller vad det är.

Kan inte hämta det förrens i morron. jag döööör av nyfikenhet ju!! 

Av Maria - 8 juli 2009 20:21

jeez, vilken konstig dag. Det är nåt märkligt fel med mig i dag.

TOTALT orkeslös och matt och yr och allmänt svimfärdig. Jag som hade planerat att göa så mkt på min lediga dag, men har knappt orkat gå utanför dörren. va tvungen att gå ner till affären och köpa cigg och fick stanna 500 gånger och vila och var helt skakig när jag äntligen kom hem. 

Sen har jag gått mellan soffan och sängen och varje gång jag varit tvungen att gå nån längre sträcka har jag segat runt som en liten tant.

var i alla fall tvungen att duscha nyss. fick sitta ner och duscha och det var precis så jag orkade tvåla in mig.

sån här brukar jag INTE vara. det konstiga är att jag har ingen feber, ingen huvudvärk inge illamående. bara den här eeextrema matteten i kroppen.

ingen som helst aning vad det kan vara.


det blir soffhäng resten av kvällen för mig. och hoppas jag är pigg som en mört i morron när jag vakn ar. för det här är helt värdelöst. 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards