Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Maria - 12 mars 2009 21:31

jag var alltså nyss nere i källaren och rotade efter gamla äckliga fimpar i ren panik.

det är alltså det här man har att vänta.

galenskap.


Av Maria - 12 mars 2009 19:46

Jahapp, nu har jag med gått med i fääääjsbook, sist i världshistorien. så se nu till nu till att bli mina vänner där hörni!

för så vitt jag fattar så går den sidan ut på att samla vänner. jag är inte särskilt imponerad, och håller fortfarande fast vid att Helgon är den bästa sidan.


annars då?

tja, inget jobb på heeeela långa veckan. har fått roa mig med annat. var på möte med ulrika på AF i går. 10 minuter tog det. oj oj oj, SÅÅÅÅÅ mkt hjälp jag fick.  jag förstår fortfarande inte vad arbetsförmedlingen gör för nytta. överhuvudtaget.

också har jag lånat den där boken som jörgen rekomenderade, så den ska jag börja läsa i kväll. när jag läst ut Joy fielding boken jag håller på med.

i kväll har jag även bakat sockerkaka, så den ska jag avnjuta till läsningen. och kaffe.

nej inget kaffe föressten. har inga cigg. och inga pengar att köpa nya. jag har 3 cigaretter kvar. och spar på dom in i det sista! för mitt konto står helt på nollan nu. och plånboken är heeelt tom. inte ens en femtiöring. och 2 veckor till lönen.

så jag har inget annat val än att sluta röka.

har rökt två cigaretter i dag, och fick nästan orgasm för fan. jag brukar röka cirka 17-19 st om dagen. så jag håller på att klättra på väggarna.

det kommer att bli SVÅRT. jag har inte kunnat tänka på nåt annat än rök och nikotin på hela dagen i dag.

och jag gråter redan när jag tänker på att när jag rökt 3 cigaretter till. så har jag inga fler. jag är inte redo för det här!

 men jag kan inte trolla fram några pengar heller.


pengar pengar pengar.

att allt alltid ska kretsa runt det.

fan. 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards