Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Maria - 8 mars 2009 21:53

Jag hatar när man snubblar över låtar som genast för en tillbaka till det förflutna.

till denna låten gick jag och plockade i hop mina grejer i ett av mina ex`s lägenhet, medans han som vanligt smitit i väg till nån annan tjej som han börjat träffa i smyg(fast jag visste såklart om det).

där gick jag och bölade, och plockade och med denna skitlåten i lurarna. och fattade inte HUR jag skulle kunna leva utan det där idioten.

hur jävla patetisk får man bli?


jag gillar inte det förflutna. överhuvudtaget.

Av Maria - 8 mars 2009 20:28

Hur söt får en snubbe bli egentligen?

det borde vara olagligt att vara så inihelvetes perfekt som michael pitt är.

håret, ögonen...och det bästa av allt...munnen. den lilla sockerbiten!


aja, jag gör mest ingenting just nu. trött som tusan. ändå sov vi typ 10 timmar i natt. som klubbade sälar. efter öl och lite film och så där .

också håller jag på att leta upp sladden till min mobil som man kan koppla till datorn, så man kan lägga in bilderna där. har en himla massa roliga bilder som kunde va kul att lägga ut här bland annat.

men den verkar ha ätit upp sig själv, eller nåt åt det hållet.

jävligt irriterande.

undrar om det blir jobb i morron? hoppas det!...ska gå upp vid halv sju, så jag är klar om dom ringer. är väl liabra.

jag är ganska sävlig på morgnarna om man säger så.


anyhow, nu avslutar jag detta EXTREMT intressanta inlägg och loggar in på msn eller nåt.


tjo! 



Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards