Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Maria - 16 mars 2009 19:01

ahhh, jag känner att jag missköter min blogg lite just nu.

är så mkt annat bara.

har varit några dagar i karlshamn, hos kristoffer. kom hem i kväll. underbart trevlig helg!  öl på Loch ness i lördags, pizza promenad och tv i söndags, och shopping fika och allämnt myyys i dag. kristoffer är en mycket mycket rolig,trevlig och mysig(och tatuerad,viktigt!..he he) ung man.

mer ska jag inte säga om det just nu. med risk för att bli för privat. men det känns så braaa!!!...:D

anyhow, jag har haft samma endags-linser på mig dygnet runt i 3 dagar nu. för jag glömde ta med nya, och jag hatar att vara blind. ögonen är helt rödsprängda, och varje gång jag blinkar så klibbar ögonen ihop sig på ett ganska oattraktivt sätt. men jag ser ju i alla fall. det är huvudsaken.

martin när jag kom hem:

- Fy FAAAN vad du ser ut!...har du söpit i en vecka eller???!

så det jag ska göra nu är att ta ut skiten ur ögonen, tvätta bort sminket som är överallt utom där det ska va, ta en dusch och byta kläder!

sen ska jag dricka jättemycket kaffe och kanske smyga in till sarre och låna en film eller så.


jag vill ha ett jobb!!!! gärna nån gång denna sidan livet tack!

fö det suuuuger att va arbetslös. jag är så fattig så fattig. men nu kan jag i alla fall leva på kärlek...;)


puss mina små krattor! 


Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards