Alla inlägg den 10 mars 2009

WTF

Av Maria - 10 mars 2009 21:22

När blev jag en sån glad skit föressten?

vad har hänt?! 

kom på mig själv med att skrattat och lett och tramsat och flamsat  flera dagar.

märkligt.


bra bildkvalite jag har på mobilen va?

säääääkert 10 megapixlar. eller nåt.

fan vet jag. vet inte ens vad det är. 

Av Maria - 10 mars 2009 20:48

Jag har fan inte fått jobba på FYRA dagar. blir inte folk sjuka nuförtiden eller?

jag ångrar att jag inte åkte dit när jag hade influensa och hostade lite på dom.

nu börjar alla betalningspåminnelser ramla in. jag stoppar undan dom. det man inte ser, finns inte.

jag har i alla fall blivit väldigt duktig på att roa mig själv och få dagarna att gå. tjoff säger det så är det en ny dag.

jag längtar till lördag. då kommer stoffe från Norge!...yeeey!

och i morron måste jag in till stora staden. ska till arbetsförmedlingen(har fortfarande inte fått nån alfakassa), låna fler böcker och sola mitt vita arsle.

lämna filmer till rövhålet D med. och ner på jobbet och säga hej. saknar ju dom när jag inte får jobba! får väl börja hänga med camilla. hon fick inte heller va kvar längre. nu är det bara Martin av oss icke-fast-anställda kvar. fast han har rätt gott om LAS-dagar, den lyckosten! men så har han jobbat där ganska mkt längre än jag och camilla.

jag funderar faktiskt liiiite på att sätta mig i skolbänken igen.

vidareutbilda mig lite inom psykiatrin. så jag får jobba inom psyk med. för det är något som jag verkligen brinner för!

helst på typ ungdomsboende. som Kastanjevillan i karlskrona. barn och ungdomar med depressioner, anorexi osv. jag vill så hemskt gärna jobba med nånting som jag känner HJÄLPER andra människor.

Därför jag hamnde inom vården från första början. det passar mig perfekt. förutom att jag har en förmåga att bli för personligt involverad ibland. men jag jobbar på det!


ja det var ju fan vad babblar i dag. 


hej då. 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards