Alla inlägg under juni 2008

Av Maria - 10 juni 2008 19:40

hittade en bild från förra sommaren, jag saaaaknar mitt långa hår nu!

Av Maria - 10 juni 2008 18:56

ja, det behöver jag sannerligen. trött på vardagen, alla dess rutiner. dessa tidiga mornar, jobbet tröttheten.

vill sticka i väg på en tripp nånstans. utomomlands kanske tillochmed. det skulle jag ha råd med nu. så väldigt många måsten just nu. kan aldrig riktigt slappna av.

jag såg mig i spegeln i morse. dom svarta ringarna är tillbaka. bekymmers-rynkan i pannan. jag vill göra nåt helt galet. extraordinärt.

det kommer sluta med att jag gör en ful tatuering över hela ryggen och köper horor i köpenhamn typ. jag vet hurdant jag funkar när jag börjar bli uttråkad.

inte ledig förrens midsommar. då kanske det blir karlskrona har vi lite flyktigt bestämt. right jonas?...;)


lite kaffe på det hörrni.

Av Maria - 9 juni 2008 10:24

jag börjar bli dålig på att uppdatera. är så mkt annat.

Men jag mår ok. varken mer eller mer mindre. ganska bra faktiskt. hektisk vecka, studenter dop och jobb och grejs.

jag har klippit av mig allt håret med, som vanligt varje sommar. kan inte visa bild för jag har slarvat bort min kamera igen. men tänk typ 30-tals frilla. utan lugg. eller så.


Nu ska jag josse, sandra och axel ut i solen och dricka lite kaffe.

på återseende.

Av Maria - 6 juni 2008 17:56

hej smultron!


jag lever, har bara haft en massa att göra.

och jag har varit pissed off, och ledsen och levt på lugnande på kvällen och koffeintabletter på dagen. jobbat som inibarahelvete.

det är kaos i mig.

alla är dumma i huvudet. utom du kanske.


jag plockade fram rakbladet i går. men jag gjorde inget. så det är lugnt. jag lever lite till.


kram.

Av Maria - 1 juni 2008 20:28

det var väl klart att det skulle hända för eller senare. det är för fan hur länge sen som helst vi gjorde slut.

men ändå högg det till i magen.  han har flickvän nu ja.

jag borde verkligen inte bry mig, det går väl över. 

Av Maria - 1 juni 2008 16:57

hej hej mina piggeliner!...hoppas er helg med varit trevlig. jag är så trevlig jag vet..:D


i går blev det ölspelet hos stoffe. blev en himla massa öl. men himla kul.att jag fixade att cykla hem sen mitt natten, askalas är ett smått litet mirakel. martin sa att jag sjungde så fint för honom när jag kom hem.

jag önskade att man kunde bli så här äckligt bakfull varje gång man drack. då skulle man till slut inte dricka alls. jag brukar inte bli bakfull, men i dag är jag det. rejält. jag ska ha några vita helger nu.


och jag skickade massa sms till folk i går som jag INTE skulle skicka till. så ni som känner er träffade. sorry. och jag PRATAR alldeles för mkt, om saker jag INTE ska prata om. jag är så jävla omöjlig. min käft går ju som bara den när jag druckit.

jag vet att jag sa ett par grejer till jonna jag verkligen inte skulle säga.


oh well, söndag ja. jobb i morron. slapp resten av dagen. möjligtvis ta en promenad, och äta nåt kul. 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards