Direktlänk till inlägg 20 mars 2011

BLOGGTIPS

Av Maria - 20 mars 2011 23:42

Som dom flesta andra bloggare så läser jag jag också en hel del andra personers bloggar.

Har en del favoriter, mest skrivna av "vanligt" folk, alltså inga storbloggar. Men dock har jag tre favvisar bland just dom. Den ena är www.kissie.com, en bloggerska som alla har hört talas om, och som har flest läsare i hela sverige. En person som alla hatar, som får tusen elaka kommentarer per dag och som egentligen BARA skriver massa korkade saker. MEN det alla dessa folk inte fattar är att bruttan SPELAR BARA. Hon skriver bara provocerande saker, för att det säljer. Också tjänar hon hundratusentals kronor på det med. Det är ren underhållning att läsa hennes barbie-snack, hundra hatkommentarer på det och ändå inte brys sig ett skit utan bara keep going and going and going. DET kan man inte annat än att kalla en smart människa.


Min andra favorit är www.spiderchick.nu , man kan inte annat än älska den människan! Egentligen skriver hon bara om vardagssaker, sin familj, sitt jobb, lägger upp nån bild på vad hon handlat osv. Men hon skriver med en sån otrolig fyndighet, charmigt, oerhört roligt och man känner bara att man skulle så gärna vilja vara bästa vän med henne på riktigt!


den tredje är www.knivlisa.devote.se

hon kan egentligen inte beskrivas. Helt en person för sig själv. Hela bloggen är en enda lång skrattfest, och det är FÅ som kan skriva så jävla kul, med så få ord! Hon och spiderchick går lite hand i hand, förutom att knivlisa är snäppet råare i humorn.


Jag läser faktiskt mest ROLIGA eller vardagliga bloggar. Räcker med att jag själv skriver en sån jävla eländig blogg, jag behöver det där lättsmälta, mår nämligen själv dåligt när jag läser bloggar om människor som har det jobbigt eller svårt. Jag vill ju så gärna hjälpa, men kan inte.... då är det bättre att hålla sig till dom skojsiga bloggarna. och jag kan faktiskt förstå varför så många säger att det är jobbigt att läsa MIN blogg...=/

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 15 mars 2012 19:58


  Bläddrar bakåt i min blogg och blir ibland riktigt illa till mods. Läser om inlägg med droger, överdoser, rakblad och blod och sjukhus, PIVA, intensiven och en total ovilja att leva. Och inser en sak jag borde tänka på oftare, hur jävla långt ja...

Av Maria - 13 februari 2012 22:20


    Jag gick länge runt och tyckte att alla att män var rövhål. Mina erfarenheter sa detta till mig. Av dom 6 pojkvänner jag haft så har fanimej alla varit kompletta skitstövlar,psycho, manipulerande och stampade ner mig tills jag var absolut in...

Av Maria - 10 februari 2012 12:11


Jag är en sån som väldigt sällan får biverkningar av mediciner, ja förutom viktuppgången då. Men en rolig sak är att seroquel har som sällsynt biverkning "ökad sexlust", och så har även mirtrazapin. Och DOM är dom enda biverkningarna jag åkt på. På B...

Av Maria - 2 februari 2012 16:44


    Haft tele-tid med läkaren nu. Jag hann knappt säga något innan hon typ nästan skrek JAG SKRIVER INTE UT BENSO!!! eeehhh jag sa inte det heller? Hon frågade om jag ville bli inlagd. Jag sa nej, att om jag är inlagd kan jag inte knarka och...

Av Maria - 1 februari 2012 18:45


    Ibland saknar jag personen jag en gång VAR. Hon var så annorlunda. Hon hade så kul. Hon sparkade ångesten i röven och levde som morgondagen aldrig fanns. Hon hade aldrig tråkigt. Var hon rastlös, tog hon en spontant tåget till en annan sta...

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards