Direktlänk till inlägg 4 januari 2011

power of denial

Av Maria - 4 januari 2011 15:43

Ok, nytt år, nya möjligheter?

Jag och sandra började i alla fall det nya året med att ordna mina räkningar som var i ren kaos, ingen aning vad vissa av fakturorna var för nånting ens. Och när vi ordnat och räknat i hop allting kom vi fram till att jag fortfarande ligger flera tusen back. jag blir så trött.

Men orkar inte ens bry mig. Och i morron ska högen byggas på ännu mera för jag måste till tandläkaren och laga ett hål som drivit mig till vansinne alldeles för länge, och sånt betalar inte socialen. var nyss och handlade och köpte enbart euroshopper-grejer. kattmaten lär inte bli populär när jag kommer hem.

jag kan knappt skriva längre. har ingen koncentration. orden faller ur mitt huvud hela tiden. och jag har verkligen ingen aning om nånting. känner mig trög. och det är jobbigt. för jag är faktiskt en ganska smart människa i vanliga fall.

lägenheten ser ut som jag haft inbrott och jag borde verkligen ta och tvätta håret. och ringa lite samtal. men ingenting blir gjort. INGENTING. för jag bryr mig inte. jag skiter i om jag kommer till kronofogden, jag skiter i om jag inte har nån mat, jag skiter i om jag har jobb eller inte, och jag skiter verkligen i hur jag ser ut, och jag skiter i att mina mediciner inte funkar.

för ingenting spelar någon roll. i alla fall inte i min för tillfället väldigt sjuka hjärna. det känns ändå som jag hamnat fel. det här är inte MITT liv, det här är inte jag, det här är inte min personlighet. det är inte mina ögon som tittar tillbaks på mig i spegeln, dom ser så...döda ut.

jag hoppas jag kommer tillbaks till verkligheten snart. till mitt eget liv. och blir den riktiga Maria igen.

för det här är åt helvete fel.

 
 
Ingen bild

Madde

4 januari 2011 16:48

Soc ska betala tandläkaren så överklaga om de vägrar för det står i riktlinjerna. Hoppas allt löser sej..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 15 mars 2012 19:58


  Bläddrar bakåt i min blogg och blir ibland riktigt illa till mods. Läser om inlägg med droger, överdoser, rakblad och blod och sjukhus, PIVA, intensiven och en total ovilja att leva. Och inser en sak jag borde tänka på oftare, hur jävla långt ja...

Av Maria - 13 februari 2012 22:20


    Jag gick länge runt och tyckte att alla att män var rövhål. Mina erfarenheter sa detta till mig. Av dom 6 pojkvänner jag haft så har fanimej alla varit kompletta skitstövlar,psycho, manipulerande och stampade ner mig tills jag var absolut in...

Av Maria - 10 februari 2012 12:11


Jag är en sån som väldigt sällan får biverkningar av mediciner, ja förutom viktuppgången då. Men en rolig sak är att seroquel har som sällsynt biverkning "ökad sexlust", och så har även mirtrazapin. Och DOM är dom enda biverkningarna jag åkt på. På B...

Av Maria - 2 februari 2012 16:44


    Haft tele-tid med läkaren nu. Jag hann knappt säga något innan hon typ nästan skrek JAG SKRIVER INTE UT BENSO!!! eeehhh jag sa inte det heller? Hon frågade om jag ville bli inlagd. Jag sa nej, att om jag är inlagd kan jag inte knarka och...

Av Maria - 1 februari 2012 18:45


    Ibland saknar jag personen jag en gång VAR. Hon var så annorlunda. Hon hade så kul. Hon sparkade ångesten i röven och levde som morgondagen aldrig fanns. Hon hade aldrig tråkigt. Var hon rastlös, tog hon en spontant tåget till en annan sta...

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards