Alla inlägg under augusti 2008

Av Maria - 13 augusti 2008 20:31

Var det inte meningen jag skulle vara arbetslös nu?...och bara slappa och  ha det gött och vara fattig och tröstäta och smygsupa.

Nehe, det bara ramlar in jobb helt plötsligt....åhhhh...jag orkar fan inte. min energi är borta, jag har blivit bästis med min säng igen och nu vill jag sova några dagar. Jag vill faktiskt va lite ledig. mer än en dag i stöten. en vecka. MINST.

Har egentligen tusen saker att göra och fixa upp. Har gjort 3 av dom i dag i alla fall. 

Dagarna bara flyger, JAGHINNERINTEMED. Snälla stanna upp lite, snälla tiden ta en paus. låt mig få en chans att komma i gång igen, get back on track.

Jag är trött i kroppen, själen. jag vet inte varför. men jag är det.

Det händer så mkt hela tiden. får ingen rutin på nånting. vet inte vad jag vill med allt.

stanna?gå?

Jag fyller 27 om mindre än en månad.

Fattar ni hur gammal jag är då?! 

Av Maria - 12 augusti 2008 21:03

lyssna och njut

Av Maria - 12 augusti 2008 17:19

Henrik Nordgren, Älskade vännen. Vi tänker på dig och din familj.

*Vila i frid*

Av Maria - 11 augusti 2008 19:55

Nu har jag varit på kryddparty hos sandra och handlat kryddor för 600 spänn. KRYDDOR liksom.

Ja man slutar aldrig förvåna sig själv.


Sen har jag varit i stan hela eftermiddagen och käkat frallor och druckit kaffe och solat lite på norregatan.

Jobb i morron. jag är faktiskt trött. jag orkar inte.

jag tänker intala mig att jag hatar mitt jobb, om jag nu inte skulle få vara kvar där. vilket jag inte vet än. Dom håller fortfarande på att "räkna på det". Vad nu det menas.

Så hädanefter hatar jag duvan, jag trivs inte alls med mina jobbarkompisar och alla är gnällkärringar som har hemtjänst. så blir det kanske inte så jobbigt att lämna stället.


Frida  ville ut och gå. mja, orkar jag det?  Jag orkar inte vara social HELATIDEN. jag vill sitta här i sunk-kläder och glasögon och ovårdat hår och bara vara allmänt arbetslös.



Av Maria - 10 augusti 2008 20:26

Jag är lugn, harmonisk. Tar det fint med arbetslösheten. Jag har en plan nämligen. Jobbar föressten tisdag med, så än är det inte slut.

Jag tänker inte efter så noga, för det är då och bara DÅ jag får panik över saker och ting.

Go with the flow.Jag tänker inte skriva nåt deprimerande bullshit som jag brukar göra utan tänkte faktiskt säga att världen är ganska fin ibland med. Till och med när det ösregnar.


Och i kväll ska jag in till D , så kan ju folk säga vadfandomvillomdet sen. 


Av Maria - 10 augusti 2008 20:24

Jag har sämst bildkvalite i hela världen på min mobil. Men den är ju faktiskt 6 år gammal. ja jisses.

Av Maria - 9 augusti 2008 17:44

Dödens död. Både var full och hög i går hos dennis. och sen upp och jobba i dag. När fan ska jag ta mig samman?

Sen började jag nästan böla för ingen kunde hämta mig från jobbet. Fick ta jobbecykeln och cykla den jääääävla långa vägen hem. Jag kommer ha den sexigaste bakdelen i stan av detta jävla cyklande. ja fy fan. i dag är jag inte seriös för fem öre.

Jag har livskris. personlighetskris. whatever. Jag bara gör PRECIS vad jag känner för, bryr inte om jag kör över andra. Också sista jobb-dagen i morron. och utan rutiner kommer jag nog flippa helt. bara så ni vet.

och folk kan snacka om mig hur mycket dom vill. Jag ska ändå flytta i från detta rövhålet.


Nu ska jag duscha och sen upp till Frida. Hon är min lill-mamma. fast hon är yngre än mig. Hon är en bra förebild. seriös, har barn, härjar inte runt,dejtar inte runt. en väldigt fin människa. Hon ska jag bli som.

Hon ringde i går när jag var hos dennis och sa till mig att ta det lugnt, och att hon blev orolig när jag umgicks med "såna där typer".  Hon är för söt.


nåväl, hej då 

Av Maria - 7 augusti 2008 20:36

Nu har jag varit inne hos den här snäckan. vi var lika uppåt båda två. ha ha. vi hatade världen tillsammans. Men söta är vi alla fall.


Nu blir det film. "ping-pong-kingen" eller vad fan den nu hette. 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards