Alla inlägg under augusti 2008

Av Maria - 7 augusti 2008 17:46

Ibland är bara världen så himla FUL.

Av Maria - 6 augusti 2008 19:23

Jag har alltså tre jobb-dagar kvar. och sen har jag ingen aning om vad som händer. Cheferna håller på att förhandla om jag, camilla, martin och helen som kom in sist i gruppen ska få stanna eller inte. om dom har tillräckligt med jobb osv.

Jag har ALDRIG trivts så bra på ett jobb som jag gör på det här. jag jobbar i världens bästa grupp, där jag även blivit vän med många privat. och jag trivs med att jobba med människor, att de är så tacksamma och känna att man gör ett meningsfullt jobb liksom.

Jag får ju såklart söka jobb nån annanstans. det sägs att undersköterskor inte behöver gå arbetslösa säsrkilt länge. men jag vill ju jobba där jag jobbar nu!!

Jag har faktiskt känt mig lite smådeppig över det här.

Jag får baka en tårta och bjuda cheferna på och fjäska lite. hö hö hö.


Det vankas grillning uppe hos mormor. Och mina morbröder är fulla, då är dom roliga som fan. Så jag tror jag drar mig uppåt där.

Seeya 

Av Maria - 6 augusti 2008 16:02

I dag är jag ledig. Det är jag så hääär glad över.

Av Maria - 5 augusti 2008 21:01

Jag är utmattad och trött i dag. och lite ledsen. Jag blir galen av sömnlösheten, började gråta i natt vid 3 för att jag fortfarande inte somnat och var så frustrerad när jag visste att jag hade en lång dag framför mig.

Jag måste reda ut det här med mina sömnproblem. Annars kommer jag bli knäpp. på riktigt.

Och jag tycker synd om min lilla pappa i dag. han har kärleksbekymmer. det ska han inte behöva ha. Han har städat och fejat och bytt gardiner och köpt massa mat och öl och vin för att Saga skulle komma. Sen dissade hon honom. Han var så ledsen i dag när jag kom hem. jag tycker inte om att se honom sån.

Saga är ju det enda glädjeämnet han har i livet nu. jag måste komma i håg att krama honom i kväll.


Jag har kaffe-dejt på torsdag är det sagt. Med en väldig trevlig sölverborgare. Det ser jag fram emot.

och i morron ska dom flesta av oss i släkten upp till mormor. hon var dock piggare än vad jag trodde. Men hon har full hemtjänst nu. och det ligger mediciner, hjälpmedel, patientpärmar, blöjor och grejer överallt. Det känns verkligen som man är på jobbet när man kommer dit. älskade mormor.


Sandra har precis börjat följa min blogg sa hon. Så hej älskade syster yster!...:D

Av Maria - 5 augusti 2008 19:25

Om en vecka är det mkt möjligt att jag är arbetslös.

Jag står inte ens ut med tanken. 

Av Maria - 3 augusti 2008 19:26

Jag gick ju upp relativt tidigt i dag och tänkte ojoj va skönt att inte vara bakfull. Men sen kände jag att jag var bakfull som inihelvete ändå och gick i la mig igen. har spenderat dagen i sängen/soffan alternativt trädgårdsmöblerna och ätit 8 alvedon.

Ochså började jag minnas allt jag gjorde i går fick fylleångest. och jag mindes också att jag smällde TUSEN spänn i går. jag hade ju lovat att låna sandra tills hon får barnbidraget. och mitt i alltihopa köpte vi svindyrt vin. vem fan dricker VIN på krogen. och vi dansade på scenen, jag flashade trosorna(av misstag dock), ramlade på toaletten och slog mig i huvudet och pratade med ALLA, och jag träffade min gamla kärlek J och vi gjorde en dum sak, och vi tiggde drinkar av alla och var allmänt precis sådär hemska och skrikiga och jobbiga som bara fulla tjejer kan vara. såna som jag själv retar mig på som fan.


Men men, vi ni vad? jag hade kul! och det är väl huvudsaken??


Nu ska jag ta mig en skvätt alvedon till och lite kaffe och läsa färdigt en ganska tråkig bok. 

Av Maria - 3 augusti 2008 10:15

Men sen skärpte vi oss och posade lite mer seriöst.

Av Maria - 3 augusti 2008 10:13

Jag och sandra posade lite konsigt på fyllan i går. vi tyckte nog vi var jättesnygga på det viset.

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards