Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Maria - 2 februari 2012 16:44

 


Haft tele-tid med läkaren nu. Jag hann knappt säga något innan hon typ nästan skrek JAG SKRIVER INTE UT BENSO!!!

eeehhh jag sa inte det heller?

Hon frågade om jag ville bli inlagd. Jag sa nej, att om jag är inlagd kan jag inte knarka och supa som jag vill. (eftersom hon tycks tro det).

Sen sa hon igen xanor eller sobril är ingenting för dig. MEN FÖR HELVETE JAG HAR INTE ENS BETT OM DET!!???

Sen skrev hon ut mirtrazapin, som jag ska ta varje kväll tillsammans med numera maxdosen av seroquel.

Så YEY nu har jag TVÅ mediciner med största biverkning VIKTUPPGÅNG. Jag kommer nig få söka till "Biggest looser" inom några månader, alternativt börja handla kläder på Big Is beutiful - avdelningen på Lindex.



Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards