Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Maria - 7 oktober 2009 22:45

Vi lyckades fan inte ta några vettiga bilder alls..ha ha..:P...men ett par stycken kan jag bjuda på i alla fall:      

Av Maria - 7 oktober 2009 20:17

Har haft en supervistelse i Linköping!

Har levt som en prinsessa, bara haft det bra...blivit omhändertagen och haft roligt...ätit gott och sovit gott och glömt alla bekymmer för en vecka.

Jag kan faktiskt säga att jag funnit en sorts själsfrände i Marcus. Inte på ett romantiskt plan, utan på ett psykiskt plan. Han förstår mig, jag förstår honom. Och jag verkligen prata med honom om ALLT!! Han har pushat och stöttat mig med mina problem och hjälpt mig med saker jag behöver göra. Kollat upp skolor, csn lägenhet osv osv.

En sån person som jag faktiskt saknat att ha i mitt liv på senaste. Mina vänner och familj har fullt upp med sitt, vilket jag förstår såklart!

jag är glad att jag hittat Marcus i alla fall..=)


Så vad har vi hittat på?

vi var ute och härjade på stan både fredag och lördag. Drack massor med öl och goda drinkar och dansat och varit allmänt fulla och glada.

Sen har vi shoppat lite, jag köpte snygg höstjacka, varit på bio...lagat god mat...druckit folköl och spelat tvspel...osv osv.

det blir en tripp upp där igen så fort vi vi får tid och möjlighet.


När jag kom hem väntade ett brev på alfakassan på mig. Jag får snart en flipp och åker upp till afakassans kontor i ljusdal med ett hagelgevär och skjuter allihopa.

Nu ska dom ha ett ARBETSgivarintyg från när jag varit arbetslös. EEEEHHH? Det blir jääävligt svårt att hitta ett sånt intyg.

Och under tiden har dom dragit in min alfakassa. Så jag måste söka om allting på nytt.

Jag har alltså 200 kronor på kontot, och kanske inte får pengar pengar på 2-3 månader nu. jag får PANIK!!!!!


Nu ska jag packa upp, slänga in en maskin tvätt och duscha.

I morron ska jag på ett jävla menlöst möte på arbetsförmedlingen. YEEEEEEY!!"!!!!!!! not

Av Maria - 7 oktober 2009 17:22

När man får ont i magen och ångest och vill hoppa på bästa tåg bort igen, när man kommit tillbaks till sin hemstad. Då vet man att det är dags att flytta.


Uppdaterar mer senare.

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards