Alla inlägg den 20 april 2009

Av Maria - 20 april 2009 12:23

Klädde på mig kläderna och gick ut i natt vid halv tre. kunde inte sova. gick ut till skogen, satte mig vid vattnet på en sten och bara satt och stirrade. jag skulle gett allt för ett par lugnande tabletter, en flaska vin en joint vad som helst.

Sen började jag fundera lite.

jag kan inte fortsätta så här. jag har två val. antingen fortsätter jag att må dåligt och hålla på och skada mig själv tills den dagen då jag faktiskt inte överlever det. 

eller tar jag mina allra allra sista krafter och reser på mig och betar  igenom listan med alla faktorer som får mig att må dåligt och försöker ordna upp det så gott jag bara kan.

jag valde det senaste.

jg ger livet en andra chans. och dagdrömmer om den dagen jag faktiskt kan säga till mig själv att jag är LYCKLIG. Då kommer allt arbete på vägen dit vara värt det.

vägen dit är verkligen lång. jag måste börja helt från början känns det som. är nere på botten och ska ta mig ända upp till toppen.


wish me luck. 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards