Alla inlägg den 26 april 2009

Av Maria - 26 april 2009 19:46

Sjuk kväll i går. det var nog längesen jag var så totalt extremt skitfull. får skylla på alla shotsen hos pilthammar. och groggarna hos camilla. och ölen på räkan.

en härlig blandning.

Mår som en påse skit ungefär i dag. men satan vad kul vi hade i går ändå!


fick dock lite ångest i morse när jag vaknade hos ett lammkött i stan. men men, det var liksom värt det. dom är ju såååå otroligt söta och energiska i den åldern(21), vem kan motstå det liksom.

Till min ursäkt får jag dock säga att han såg ut som minst 25.


har käkat upp varenda alvedon och vilat en stund. men fortafarande inte helt kry. och det kryper fortafarande lite i mig av min stora käft i går. precis allt som jag inte skulle säga, sa jag. och precis allt som jag inte skulle göra, gjorde jag.

men jag tror varken camilla, gunnar martin eller dom andra kommer i håg nånting eftersom vi alla var rätt långt in i dimman. skönt det.


ok ok....nu ska jag ta en väääldigt långdusch och sen blir det nån flottig bakis-kvällsmat på det.


tjo!

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards