Alla inlägg den 30 april 2009

Av Maria - 30 april 2009 11:18

Om bara den förbannade yrseln kunde ge med sig så hade ju allt varit ok. Jag håller på att svimma varenda gång jag ska knyta skosnörena.

och aptiten!....vilket var en av de vanliga biverkningarna....jag har gått från att leva på rostat bröd och kaffe till att äta precis allt som kommer i min väg. Jag måste lägga band på mig själv, för jag OMÖJLIGT vara hungrig en gång i timmen. det här kommer sluta med att jag bli fetto.

men men i övrigt är jag underbart lugn och harmonisk, går och lägger mig utan ångest och vaknar utan ångest. det är en heeelt ny värld!...jag är glad att lyrican fungerar så bra som den gör, bara jag får vara lycklig så skiter jag i alla biverkningar.


ska strax åka in till stan. ska till apoteket, och sen ska jag skrapa i hop några enkronor och ta en solning. har inte solat på ett par månader i brist på pengar, och nu är det bannemej på tiden.

sen ska jag svänga inom dennis och ta en fika innan jag sticker hem.

och i kväll blir det grillning inne hos sandra. det är ju trots allt valborg och allt. fjortisarnas högtid!...yeeey..


ja jag har inte ens kommit i kläderna än, känns som det är på tiden. sååå....


herrå folks! 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards