Direktlänk till inlägg 3 juni 2011

Menlös lista

Av Maria - 3 juni 2011 15:07

1. Hur gammal är du om fem år? 34

2. Vem var den sista du träffade? min systrar

3. Hur lång är du? 180 står det på passet

4. Vilken var den senaste film du sett? "Barnhemmet"

5. Vem ringde du senast? Min boooyfriend
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Min mobbe sparar inte skickade meddelande
7. Var är dagens planer? tvättid, och dricka vin med pojkvän
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa, är sjukt kass på att skicka sms 
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Min pappa är änkeman
10. När såg du senast din mamma? för 8 år sedan
11. Vilken ögonfärg har du? typ blågrå

12. När vaknade du idag? 9:30

13. Har du någon gång hittat en katt? ja och han behöll vi i 10 år

14. Vilken är din favoritplats? skogen i krokås
15. Vilken plats föredrar du minst? tandläkarstolen
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I ett fint hus med man barn och fast jobb

17. Vad skrämde dig som barn? mörker

18. Vem fick dig att skratta senast? En tant på jobbet

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? nej har massa vinlyer med new kids on the block...hä hä
20. Har du stationär eller bärbar dator? stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? naken
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4
23. Hur många landskap har du bott i? blekinge bara

24. Har du någon gång spytt på fyllan?yes..

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor

26. Är du social? periodare

27. Vilken är din favoritglass? Gb gräddglass nogger
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? ge till familjen en del, och sen köpa MASSA grejer
29. Tycker du om Kinamat? i do!
30. Tycker du om kaffe? livsnödvändigt
31. Vad dricker du till frukost? se ovan
32. Sover du på någon särskild sida? höger...always
33. Kan du spela poker? Nej
34. Tycker du om att mysa? Ja.
35. Är du en beroendemänniska? ja
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nopes

37. Vill du ha barn? aboslut!
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska och skolfranska

39. Har du någonsin åkt ambulans? jao ett antal ggr
40. Föredrar du havet eller en pool? inget av det. hatar att bada.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat och cigg
42. Äger du dyra smycken? äger typ inga smycken
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? en vindruva

45. Vem är den roligaste människan du känner? flera stycken

46. Välj ett ärr på din kropp? Ett mitt mellan ögonen som jag fick när jag var fem och hoppade i sängen och ramlade med huvudet rakt in i kanten på nattygsbordet. 4 stygn.
47. Vad har du för ringsignal? en skitjobbig ful sak, kan inte ändra

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? nej
49. Flirtar du mycket? inte när jag har pojkvän, annars sjukt flirtig.

50. Vart togs din profilbild för din blogg? i pappas hus
51. Kan du byta olja på bilen? nej har inte ens körkort så behöver inte göra det

52. Har du fått fortkörningsböter? jag tror man måste ha kökort för det
53. Vilken var den senaste bok du läste? "stjärnor utan svindel" louise boijje af genääs
54. Läser du dagstidningen? no never
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nopes sånt är för rika folk
56. Dansar du i bilen? eh?

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? äger ingen radio

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? mina arbetstider på lönelappen
59. När var du i kyrkan senast? Emmas dop tror jag
60. Vilka personer utmanar du? vemsomvill

 
 
Maria

Maria

3 juni 2011 15:27

Meningslösa listor är kul! denna snor jag när jag sitter vid en dator nästa gång

http://www.fenix.bloggplatsen.se

Maria

3 juni 2011 15:30

japp sno på bara :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 15 mars 2012 19:58


  Bläddrar bakåt i min blogg och blir ibland riktigt illa till mods. Läser om inlägg med droger, överdoser, rakblad och blod och sjukhus, PIVA, intensiven och en total ovilja att leva. Och inser en sak jag borde tänka på oftare, hur jävla långt ja...

Av Maria - 13 februari 2012 22:20


    Jag gick länge runt och tyckte att alla att män var rövhål. Mina erfarenheter sa detta till mig. Av dom 6 pojkvänner jag haft så har fanimej alla varit kompletta skitstövlar,psycho, manipulerande och stampade ner mig tills jag var absolut in...

Av Maria - 10 februari 2012 12:11


Jag är en sån som väldigt sällan får biverkningar av mediciner, ja förutom viktuppgången då. Men en rolig sak är att seroquel har som sällsynt biverkning "ökad sexlust", och så har även mirtrazapin. Och DOM är dom enda biverkningarna jag åkt på. På B...

Av Maria - 2 februari 2012 16:44


    Haft tele-tid med läkaren nu. Jag hann knappt säga något innan hon typ nästan skrek JAG SKRIVER INTE UT BENSO!!! eeehhh jag sa inte det heller? Hon frågade om jag ville bli inlagd. Jag sa nej, att om jag är inlagd kan jag inte knarka och...

Av Maria - 1 februari 2012 18:45


    Ibland saknar jag personen jag en gång VAR. Hon var så annorlunda. Hon hade så kul. Hon sparkade ångesten i röven och levde som morgondagen aldrig fanns. Hon hade aldrig tråkigt. Var hon rastlös, tog hon en spontant tåget till en annan sta...

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards