Direktlänk till inlägg 15 juni 2011

Whats the point?

Av Maria - 15 juni 2011 23:24

Borde sova, men kan inte riktigt komma ner i varv i dag. Kanske får ta en imovane trots allt. Men är inte helt förstjust i dom eftersom jag ALLTID får vidriga mardrömmar av dom, plus att det är sjukt svårt att komma upp ur sängen när klockan ringer dagen efter.

I övrigt är jag nog rätt så likgiltlig just nu, har gått in totalt i mina rutiner, är nästan beroende av dom. Gör allting likadant, vid samma tid, varje dag...oftast...men när nåt oförutsägbart kommer upp eller om det blir plöstliga ändringar i mitt minutiöst planerade vardag- så blir jag helt knäckt. Och tappar fokus och fäste igen.

Inte precis den spontana typen när jag är i dessa perioder.


Börjar grubbla alldeles för mkt igen. På vad jag vill. Med allt. Vilken väg jag ska gå, och vilken framtid jag ska försöka forma och nå dit.

Och ständigt STÄNDIGT denna fråga; vad är meningen med livet, egentligen??

För djupt i know, men så oerhört oerhört viktigt för mig.

Att känna att jag faktiskt finns till av anledning, att allt inte bara är en raksträcka fram till döden.


nej nu kastar jag ner en imovane i halsen, tar ett bloss och hoppas på det bästa.

 
 
Maria

Maria

15 juni 2011 23:48

Jag funderar också mycket på meningen med livet.
Men jag kommer fan inte på något. hmm...
nej!
Imovane, vilken styrka har du?
Jag får bara 5 mg och de hjälper inte. Måste kombinera med 2 lergigan, annars är det tvärkört! och då är man en zombie hela dagen efter..

http://www.yamas79.blogspot.com

Maria

16 juni 2011 00:03

Meningen med livet är verkligen hopplöst att grubbla på =/
jag har 7,5 imovane, och eftersom jag tar dom så sällan nuförtiden så fungerar dom faktiskt som dom ska.
Värre var det förr när jag knaprade 3-4 sömninsar VARJE kväll..
Kan du inte komibinera med propavan eller byta till stilnoct?

 
Maria

Maria

16 juni 2011 00:26

Propavan har jag haft men det byttes till lergigan av någon anledning.
Får höra om det när jag ska be om höjning av Lyrican..
Tror det är dags att göra det nu

http://www.yamas79.blogspot.com

Maria

16 juni 2011 00:29

hur mycket lyrica tar du?
upplever du precis som jag gjorde att den tappar ganska fort effekt, fast man mår underbart i början?

 
Ingen bild

Kaj2

16 juni 2011 09:34

Nej för fan inte byta till stilnoct det är helvetet i piller form som till en början känns som himlen.

Maria

16 juni 2011 12:44

aaah ok! ja jag har aldrig haft den själv, bara hört att den är liknande imovane fast effektivare. Men väldigt bra att veta att man INTE ska testa dom pillrena då!

 
Maria

Maria

16 juni 2011 19:16

Jag tar 50 mg morgon och kväll.
Ja, den var underbar i början! Ska fasen fota mitt veckokort från då och nu och jämföra.. grym skillnad kan jag lova!

http://www.yamas79.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 15 mars 2012 19:58


  Bläddrar bakåt i min blogg och blir ibland riktigt illa till mods. Läser om inlägg med droger, överdoser, rakblad och blod och sjukhus, PIVA, intensiven och en total ovilja att leva. Och inser en sak jag borde tänka på oftare, hur jävla långt ja...

Av Maria - 13 februari 2012 22:20


    Jag gick länge runt och tyckte att alla att män var rövhål. Mina erfarenheter sa detta till mig. Av dom 6 pojkvänner jag haft så har fanimej alla varit kompletta skitstövlar,psycho, manipulerande och stampade ner mig tills jag var absolut in...

Av Maria - 10 februari 2012 12:11


Jag är en sån som väldigt sällan får biverkningar av mediciner, ja förutom viktuppgången då. Men en rolig sak är att seroquel har som sällsynt biverkning "ökad sexlust", och så har även mirtrazapin. Och DOM är dom enda biverkningarna jag åkt på. På B...

Av Maria - 2 februari 2012 16:44


    Haft tele-tid med läkaren nu. Jag hann knappt säga något innan hon typ nästan skrek JAG SKRIVER INTE UT BENSO!!! eeehhh jag sa inte det heller? Hon frågade om jag ville bli inlagd. Jag sa nej, att om jag är inlagd kan jag inte knarka och...

Av Maria - 1 februari 2012 18:45


    Ibland saknar jag personen jag en gång VAR. Hon var så annorlunda. Hon hade så kul. Hon sparkade ångesten i röven och levde som morgondagen aldrig fanns. Hon hade aldrig tråkigt. Var hon rastlös, tog hon en spontant tåget till en annan sta...

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards