Alla inlägg den 23 januari 2008

Av Maria - 23 januari 2008 15:16

jisses, redan så många besökare. va söta ni är!


jag fryser i dag. som fan. 

Av Maria - 23 januari 2008 11:25

jag har varit arbetslös i endast 6 dagar, och börjar redan bli galen. jag är en typisk person som inte klarar av att bli arbetslös. Jag måste ha rutiner,fasta sovtider,regelbundna ät-tider och framförallt PENGAR.

 ja, förhoppningsvis ska jag inte behöva vara arbetsös så himla länge i alla fall.


har börjat baka en massa...kanelbullar,sockerkaka,muffins,kladdkaka. Och terroriserar Richard för att han också är arbetslös, äter helt oregelbundet, är uppe halva nätterna,går extremt långa promenader ett par gånger om dagen,. vilket resulterat i att jag börjat gå ner i vikt igen, jag som var så nöjd med vikten jag hade. ingen mer viktnedgång nu tack!


Får i alla fall lön på fredag. Första inkomsten, sen i september förra året. kommer att bli så gött så jag kan inte ens fatta det.Ska betala tillbaks alla folk jag är skyldig, sen ska jag betala mina räkningar som är farligt nära kronofogden nu. och vet ni vad, jag ska fanimej köpa kläder sen!

Jag har helt glömt bort hur lycklig man blir av att shoppa.


oh well, nu ska jag tvätta lite sen hem till sandra som också går hemma nu. och väntar på att ungen ska komma till världen.


haj! 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<<
Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards