Alla inlägg den 30 januari 2008

Av Maria - 30 januari 2008 17:57

precis nu så började min mobbe funka igen. YES! Så nu tycker jag att ni ska skicka massa sms och ringa lite grann så blir jag glad...:D

Har haft en väldig abstinens. EN VECKA utan mobil. God.

Bara för det så bjuder jag på en bild.

Av Maria - 30 januari 2008 15:38

Träffade en kompis i dag. Hon är rätt storbystad. Nånstans i samtalet säger hon :"jag är såååå avundsjuk på dig för att du har små bröst!". Och drog ner tröjan lite till. Hon vill så gärna att jag ska va avundsjuk på hennes stora bröst.


Man FÅR inte vara nöjd om man har små bröst. Man ska helst drömma om sillisar och slänga avundsjuka blickar på storbystade medsystrar. Så HIMLA små bröst har jag inte, precis en handfull på som en viss person brukar säga...=)


Det finns många fördelar med små bröst: dom hänger inte, utan är fasta och fina, jag kan ha små tajta linnen utan att det ser "porrigt" ut, jag kan springa och jogga utan att jag får tuttarna i ansiktet, jag får inga ryggproblem och så där.

Dom passar min kropp, och jag tycker om dem.


Absolut inget ont om stora brsöt, jag tycker det är dösnyggt med kurviga former. Men ni får tillräckligt med uppmärksamhet ändå.

Så jag vill höja ett glas för alla små bröst här i världen! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<<
Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards