Alla inlägg den 26 januari 2008

Av Maria - 26 januari 2008 11:36

Dom ska sätta i gång min mobil på måndag igen, yes!

Fick ju den efterlängtade lönen i går, när jag hade betalt alla jag var skyldig och betalt alla räkningar så hade jag nästan inget över. Blev ju lite snopet.

Där rök både kläder och stockholms-resan. Ja ja jag är så pass vuxen nu att det viktigaste var att få räkningarna betalda.


Fick lite jobb med nästa vecka, bra det! Satt och kollade efter lite jobb i dag, nästan alla jobb ska man ju ha körkort till nuförtiden. Men jag kan junte skaffa körkort förrens jag har ett jobb och bra ekonomi liksom. En ond cirkel.

Alltså visst den största anledningen till att jag inte skaffat körkort är pengabrist, men helt ärligt så är jag lite rädd för att köra bil.

Vågar knappt cykla för jag tycker det går för fort. Och sen är jag så tankspridd så jag kommer ju köra in i allt som finns och köra in på cykelvägar och sånt.

Men jag SKA skaffa körkort, nån gång.


I kväll bär det i väg till Ronneby för lite mat och öl. Ska bli nice.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<<
Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards