Alla inlägg den 24 januari 2008

Av Maria - 24 januari 2008 15:29

Fan med, nu har dom stängt av abbonemanget på min mobil för att jag inte kunnat betala räkningen.Nu kan dom ju inte ringa om jobb till mig!

Man är mer beroende av sin mobil än vad man tror. Och jag var ändå sist i hela världen med att skaffa en, kan inte leva utan den! sätt i gång den nu snela glocalanet!


skulle träffa min psykolog i dag, underbara Karin som är som en extra mamma till mig. Men hon hade blivit sjuk, fick en annan psykolog i stället.

Han kan jävlari inte varit mer än tretti, snygg på ett sånt där intelligent sätt.NOWAY att jag kunde prata om känslor med honom, blev mest en pinsam timme.

Psykologer ska vara gubbar och tanter med glasögon, fattar dom inte det? 

Fick i alla fall nya Cipralex, undrar när jag ska bli av med den skiten? 

Absolut inget ont om psykofarmaka, hade jag inte börjat med dom hade jag med all säkerhet inte levt i dag. MEN det är väldigt tråkiga biverkningar.

konstant trötthet,yrsel, sexuella störningar, absurda mardrömmar och svettningar. Suck.


Nån gång ska jag nog sluta med dom. snart. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<<
Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards