Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Maria - 10 augusti 2009 21:10

Detta är nog den bästa robyn låten trots allt. fiiiiiin så man får rysningar.

Av Maria - 10 augusti 2009 20:46

Du hade så fina ögon mamma. stora blå.

jag är så rädd för att glömma hur du såg ut. 

Av Maria - 10 augusti 2009 19:05

helgen har flygit förbi igen. Jag hade bestämt mig för att skita i världen och bara vara hemma hela helgen och dega. Men Fredrik lyckades locka ut mig sent på kvällen i lördags, med taxi som han betalade. Sen stack vi ner på altona och drack öl och drinkar och pratade en massa.

Sen gick vi hem till han och spelade guitar hero och resident evil utan kläder, av den enda anledningen att vi aldrig gjort det förut. var intressant.

Dock sov jag ingenting den natten, för mina sömnproblem har bestämt sig för att jävlas igen. så medans Fredrik och jesse sov som små grisar satt jag i fönstret, kedjerökte och kollade på fulla folk i grodparken.


sen var det söndag, bakfyllefrukost. soffhäng och sen började jag må lite dåligt (i huvudet) så jag pös hem.

jag är mer förvirrad nu. vad sysslar vi med. jag blir rädd för sånt här ju. varför kan jag inte bara vara normal.

jag hatar att jag tycker om hans ögon, hans hår som tovar sig som satan när han sovit, hans brunbrända rygg och tatuering på magen. hans sätt att titta på mig. hans fjantiga överlycka för tv-serier och filmer han gillar.

Jag hatar att han säger att han är lite kär i mig.

jag har relations-issues. det kan ju vem som helst räkna ut med röven.


ja ja, mkt jobb denna veckan. jag är snurrig och illamående smått hela tiden så sandra tyckte jag skulle ta ett grav-test. ska man fan inte behöva när man tar p-piller, så jag skippar det.

jag ska INTE bli gravid under såna här omständigheter. no way.

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards