Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av Maria - 20 augusti 2009 11:50

Jag spyr snart på min ekonomi. folk måste snart vara dödligt trötta på att jag alltid tjatar om pengalöshet, och att jag aldrig kan följa med och göra roliga saker för att allting kostar.

jag och frida ska ut och rasta oss på lördag och jag vet inte hur jag ska få pengar till det. än. och jag måste ha alkohol, pengar? och pengar till skjutsen dit och hem, pengar? 

och vi skulle in till stan i dag och hitta nåt fiiint att ha på oss. men som VANLIGT fick jag skita i det för jag har inte ens pengar att fönstershoppa.

Så jag får ta nåt gammalt mög som inte passar i garderoben.


var på Mary kay-party hos Frida i går. och vad gör en fattig människa som jag?

jo, köper skönhetsprodukter för 1000 spänn. visserligen på avbetalning. men ändå. jag är hopplös!!

Dock fick mary kay-konsulenten upp ögonen för mig, och frågade om jag var intresserad av att bli ny konsult i föetaget. hon tyckte jag verkade passa skitbra för det. Jag sa nej först. men hon tjatade och tjatade så jag ska på nåt slags möte med henne nästa vecka.

ma kan ju alltid tjäna lite pengar. och DET är bra. 


Jag har 80 kr i plånboken. min sista pengar. och vet ni vad jag ska göra för dom nu?

just det. alldeles rätt. cykla ner till affären och köpa cigg.


tjingeling! 

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards