Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Maria - 24 augusti 2009 12:47

Det var nån som hade kameran framme i lördags minsann!:

Av Maria - 24 augusti 2009 12:17

Jahapp, så var det ny vecka igen. inget jobb i sikte...=/


I helgen var jag och frida ute och svirade. på banken i kristianstad. vi hade rooolit! dock var det lite för unga folk där för vår smak. vi är ju gamla tanter och så där.

vi träffade i alla fall två trevliga danskar, kristian och nåt till. mitt minne är inte som det varit. Och jag skulle tvunget försöka snacka danska med dom fast jag knappt kan ett ord danska. dom fick sig nog ett gott skratt i alla fall.

Och jag skrröööt så hemskt för frida att jag aldrig blir bakfull nuförtiden. vaknade i går morse och mådde illa och sprängande huvudvärk och var ett vrak resten av dagen. så tji fick jag.


Och till F:

Det är mitt hjärta du bollar med.

du förstår väl att du inte kan hålla på så?

så sluta gärna upp med det. nu tack.


Nu ska jag svira ner till affären och köpa ris och qournfärs innan jag dör av hunger. inte ätit vettig middag på flera dagar och magen skriker efter nåt annat än knäckebröd och makaroner!


tjingeling

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards