Alla inlägg den 6 april 2010

Av Maria - 6 april 2010 17:03

Så var påsken över. Den har varit riktigt trevlig. Grillning och öl i skogen i det sköna vädret i fredags och påskmiddag hos familjen holmström i lördags som slutade i en enormt rolig fest nere i vår källare. Och söndagen födrevs nog mest med slapp och pizza. Och i går var jag hos frida, alltid lika kul att träffa min lilla gumma!

I dag har jag försökt få tag på jobbcoachen hundraelva ggr innan jag fick tag på en annan på arbetsförmedlingen som sa att hon var på semester. jahaja, jag som är gaaanska nyfiken på vad det är för praktikplats hon luskat fram åt mig. hoppas hoppas hoppas på psykavdelningen i k-stad som vi snackade om!!

Har även blivit bjuden på våfflor hos sandra i dag, med glass och hela skiten, så MUMS. Eftersom jag aldrig har råd att köpa nånting gott...eller mat heller för den delen...så äter jag liksom ALLT jag blir bjuden på hos andra. liksom bara slevar i mig. folk måste tro jag har bulimi.


N är det dags för promenix, synd solen har försvunnit. sen läsa boken jag lånade av frida, och sen kankse kanske ta mig in till stan för lite sällskap.

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards