Alla inlägg den 28 april 2010

Av Maria - 28 april 2010 19:36

Jaha så flög en annan på maginfluensan med. och det med råge. Spydde konstant från elva i går kväll till tio i förmiddas, och sen sov jag sex timmar helt utslagen.

Och smittade martin med så han och jag har mest legat på soffan som två påsar skit i dag. Sandra det gullot skickade in en påse med sockerdricka,nyponsoppa och skorpor. Så dagens första ätbara kommer att bli att värma lite nyponsoppa och krossa lite skorpor i det och hoppas på att få behålla det.

och jag som skulle träffat Dea i dag, har ju saknat honom så mkt..=(...får vänta ända tills fredag nu. då blir det valborgsfirande med med sandra,ola,martin,ida,josse,fredrik, jag och dea och pappa.


och jag MÅSTE åka till stan i morron halv nio varesig jag är frisk elelr inte. ska på möte med den dära psykchefen. ska bli spännande faktiskt, och roligt att komma i gång med nånting. och fredag möte med socialen och kolla upp vilka lägenheter jag hittat. Har hittat EN vettig än så länge. en etta på 30 kv, på bottenvåning, bakom k-marknad. så vi får väl se.


nej släpa sig tillbaks tillsoffan och inhalera lite nyponsoppa nu.

Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards