Alla inlägg den 8 april 2010

Av Maria - 8 april 2010 21:17

Sådärja så mår jag bättre igen.

Jag och papps var och fick lån i dag. så jag kunde ÄNTLIGEN betala varenda jävla skuld jag haft över mig sen i höstas nån gång!! Det var en lättnad som hette duga. kändes som tusen ton släppte från min axlar. inte nervös för att hämta posten, inga fler påminnelser, inga fler inkasso. JAG ÄR FRI!!!!

Plus att jag fick en liten slant över att leva på. unnade mig 3 öl när pappa ändå skulle inom systemet..:P

Nu kan jag börja om från scratch med ekonomin, om endast ha dom "vanliga" räkningarna att betala månaden. dvs. mobilen och så där.


i övrigt en rätt slapp dag. har hängt mkt hos sandra som har gödat oss massa godsaker av alla de sorter, och bus med emma och axel såklart. Dom får mig alltid på bättre humör!

Annars har jag städat lite...pratat tele....promenerat..och...ja...läst?

även pratat med jobbcoachen, blir trolgitvis praktik på psykboendet Skutan i sölvesborg, fram tills sommarjobbet börjar. Och FÖRHOPPNINGSVIS kan socialen hjälpa mig med busskort och så där. Med tanke på att jag kommer få 65% av 2000 kr som jag har nu när jag har praktik. ja ni kan ju sjävla räkna ut hur lite det blir.


nu ska jag duscha. och i morron blir det fika hos susanne på förmiddagen, och lite ärenden på stan och på lördag blir det månadens enda krogrunda. och jag ska FLIRTA mig till varenda drink, så det lär inte kosta så mkt.


Presentation

Omröstning

Anser du dig själv vara lycklig?
 Ja, absolut!
 Nej, långt i från
 På god väg dit...
 Har gett upp..

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards